Na zo veel verdriet hadden we net besloten het niet meer te proberen en te genieten van ons lieve zoontje van 4. Maar ja, de stap naar anti-conceptie was toch wat groot ... en je snapt wel wat daar van kan komen. Juist, ik ben weer zwanger. Per ongeluk nota bene, want ik dacht dat we de vruchtbare periode hadden overgeslagen. Willen jullie duimen voor me, meiden? Duimen dat het goed gaat, en als het niet goed gaat dat het maar snel voorbij is? Zodat ik verder kan met mijn leven? Groetjes, Dominique
Gefeliciteerd! Ik duim ook mee. Probeer ervan te genieten meid, ondanks de tegenslagen die je gehad hebt. Er is altijd hoop!
Gefeliciteerd!! Ik duim voor je! Had hetzelfde met de zw van mijn dochter, ik zei toen ook dit is de laatste poging (na meerdere mk) en tadaaaa een prachtige dochter! Hoop dat het voor jullie ook zo mag zijn!
Tuurlijk duim ik voor je Dit mag dan wel "per ongeluk" zijn, maar diep van binnen zat de wens nog wel degelijk denk ik aangezien de anticonceptie nog niet zijn return had gemaakt! Het is jullie gegund en ik duim voor een mooie plakbaby die jullie een maand of 8 in jullie armen mogen sluiten!