Na 3 weken dan toch wat bruin verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door MinnieJ, 27 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik kwam er met de 10 weken echo achter dat het kindje niet verder is gegroeid dan 9 weken. Heel verdrietig. Ik had eigenlijk na lang wikken en wegen mezelf nu ingesteld op een curretage die volgende week gepland staat.

    Nou zat ik gisteravond bij de kapper want ik begin me wat beter te voelen en probeer dit achter me te laten en toen voelde ik iets eruit lopen, thuis zag ik wat bruin bloed in mijn ondergoed. Ik ben gauw gaan slapen (ik dacht wie weet begint het vannacht dus nu even wat uurtjes pakken) en vanmorgen had ik echt alle symptomen van een menstruatie die doorbreekt, alle pijntjes die erbij horen plus weer bruin verlies.

    Maar nu de rest van de dag niks meer, heel soms wat zeurderig gevoel in de onderbuik.

    Nou denk ik heel praktisch, ik heb zaterdag een feestje voor mijn oudste die jarig was in januari, gewoon 's middags een paar uurtjes, we hadden ons daar eigenlijk wel op verheugd, ook omdat we net verhuist zijn, we hebben het al eens verschoven. Mocht de boel nou morgen of overmorgen doorbreken, trek ik dat dan zo'n feestje? Misschien een heel stomme vraag maar ik lees zulke wisselende verhalen, maar ik gebruik dus geen opwekkers dus de pijn zou vergelijkbaar zijn met een heftige menstruatie begreep ik van vriendinnen die er ervaring mee hebben.

    Ik denk nu ook telkens wie weet begint het zaterdag op het feestje maar ja op die manier kan ik niks doen de komende week, ik moet wel door kunnen gaan met leven...
     
  2. Caithxxx

    Caithxxx Fanatiek lid

    27 mrt 2019
    2.220
    2.158
    113
    Vrouw
    Sterkte..
    Is moeilijk te zeggen of je het trekt.. ik voel me nog echt niet goed genoeg (36 u geleden). Ieders lichaam reageert anders.. snap dat je je erop verheugd, maar zou wel pas op de plaats houden. :)
     
  3. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Hoe ver was jij? Ik heb nog steeds bruinverlies en wat donkerrood maar het zet niet door...
     
  4. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Mijn oudste verheugt zich ook zo erg... hij wacht al sinds januari op dit feestje (de cadeaus)
     
  5. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wat naar MinnieJ, dat je een miskraam hebt! :( En ook lastig dat het precies nu is net als jullie het feestje willen vieren. Je weet gewoon niet wat je moet verwachten he? Vond ik ook heel moeilijk. En elke miskraam is weer anders. De een ervaart het als een milde of heftige menstruatie en de andere als een minibevalling. Misschien niet het verhaal wat je wil horen, maar zo verloopt het bij mij:

    Twee weken geleden de echo gehad. Zou 8.3 weken zijn, maar vruchtje was gestopt met 6.4 weken. Ik besloot te wachten, want pillen of een curettage zag ik al helemaal niet zitten. Na 9 dagen (afgelopen zaterdag) kreeg ik lichtbruine afscheiding. Op zondag werd dit donkerbruin en afgelopen maandag begon ik licht te bloeden. Op dinsdag werd het veel bloed met wat stolseltjes, maar goed te doen en had lichte krampen. Leek op een menstruatie die doorbrak. Gisteren begon de dag zonder pijn, maar in de avond begonnen de krampen die al snel overgingen in echte weeën. Ik verloor redelijk wat bloed (maar niet dat het er echt uit stroomde) en de stolsels werden groter, maar niet mega groot. De weeën duurde de hele avond en stopten rond middernacht. Nu heb ik nog lichte krampen en nog veel bloedverlies zoals bij een heftige menstruatie. Het bloedverlies is mij meegevallen (was heel erg bang voor te veel bloedverlies), maar ik vond het wel heel erg zeer doen. Zat echt de weeën weg te puffen. Ik hoop dat dit het was en dat het niet nog een keer begint. Niks aan!
    Heel veel sterkte en hoop dat jullie alsnog een leuk feestje kunnen vieren!
     
    MinnieJ vindt dit leuk.
  6. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Jeetje wat heftig zeg, en hier klinkt het tot nu toe een beetje hetzelfde, dinsdagavond bruin, woensdag weer wat bruine spotting, en nu rood, net had ik een bloedsliert echt met afvegen, best veel aan het wc papiertje maar weer weinig in maandverband....verder zeurt mijn onderbuik wisselend.

    Ik hoop dat het dan morgen doorzet en dat ik niet zaterdag weeën moet weg puffen....
     
  7. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Ik sta op en ploep een klein mensje in mn maandverband....Nu wat krampen heel laag in mn buik en stolseltjes
     
  8. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ach wat een opluchting dat het zo snel gebeurde! Hoe gaat het nu met je? Ik kreeg vandaag weer meer buikpijn en verloor begin van de avond pas de vruchtzak! Bij mij was het niet te herkennen wat erin zat. Bij jou was het dus echt al een klein babytje :( Lijkt me heftig om te zien. Dikke knuffel!
     
  9. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Oh wat een heftige avond , ik had zoveel bloedverlies!!! Als ik ging plassen stroomde er constant wat eruit zag als bloederige hersenen uit. Maar ik jaagde dus 2 kraamverbanden binnen halfuur helemaal erdoorheen, doorweekt helemaal, viel flauw dus toen is de verloskundige gekomen en heeft me meteen naar het ziekenhuis gestuurd. Daar weer flauw gevallen dus hup aan het infuus en bloed (hb) werd gecheckt. Nadat ze een stuk weefsel bij de baarmoedermond verwijderde nam het bloedverlies af. Dat stuk weefsel moet onderzocht worden, ik hoop geen reden voor ongerustheid. ..

    Jij dus ook een heftige avond, dikke knuffel voor jou ook. De pijn viel hier mee trouwens, misschien na 3 kinderen is de boel zo opgerekt.. voelde als voorweeen
     
  10. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Ohh nee, wat erg!! Wat naar dat het zo gelopen is :( Lijkt me heel eng! Waren ze allemaal een beetje lief voor je in het ziekenhuis? Ahh was dus wat blijven hangen bij je baarmoedermond. Onderzoeken ze dat altijd standaard? Is vast niks! Pff heftig hoor! Bij mij was het uiteindelijk niet zo heftig, want toen de vruchtzak er eenmaal uit was verdween de pijn en werd het bloedverlies minder. Begon het hevige bloedverlies bij jou gelijk daarna al of pas later? Hoe voel je je nu? Gelukkig viel de pijn wel mee bij je! Heel veel sterkte he!!
     
  11. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    ze waren echt zo lief!

    Het kwam waarschijnlijk door dat stukje weefsel dat de baarmoedermond niet sloot, en daardoor bloedde ik zo heftig. Ik ben zo blij dat mijn lijf het zelf heeft gedaan he, geen ingrepen of pillen. Vannacht goed geslapen en vanmorgen normaal bloedverlies zoals bij een 3e menstruatiedag. Op het heftige bloeden na viel het allemaal dus erg mee voor mij, mocht het me ooit weer overkomen (I hope not......!!!!!) dan zou ik toch wel weer willen wachten tot mijn lijf het zelf doet
     
  12. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Nou wat fijn zeg dat het nu goed gaat! :) Ik ben ook heel blij dat mijn lichaam het zelf heeft afgestoten! Na 2 weken wachten. En mijn verloskundige vroeg een paar dagen na de echo al of ik pillen wilde. Nou echt niet hoor! Wilde veel liever afwachten. Ik vond de pijn wel heel erg tegenvallen, maar dat vergeet je toch snel weer haha. Ik bloed nu ook net als bij een gewone menstruatie, wel zoals bij de eerste dag ervan. Maar al veel minder dan gisteren! Ben blij dat het nu (hopelijk) achter de rug is!
     
  13. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Was het jr eerste zwangerschap?
     
  14. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Nee, tweede. Ik heb een dochtertje van bijna 2 :) Is gelukkig een goede afleiding! Bij jou de 4de zwangerschap dus?
     
  15. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    Officieel de 5e zwangerschap maar de 4e was een vroeg miskraam dus ik begon eigenlijk al bij 5 dagen overtijd te bloeden. Bizar zo 2 keer achter elkaar...misschien was het te snel meteen de maand erna weer zwanger, misschien was het baarmoederslijmvlies nog niet optimaal ofzo dacht ik gister...ik weet het niet. Ik ga deze maand maar even overslaan als het bloeden stopt. Eerst weer ongesteld worden en dat het ook duidelijk is wanneer mijn eisprong is. Ik moet er nu ook nog even niet aan denken...

    Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en een 2e kindje in je armen mag sluiten na 9 maanden.
     
  16. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aaah wat naar zo twee keer achterelkaar :( Misschien is dat wel zo ja, ik weet het niet. Ik wacht ook nog een menstruatie af. Heb hetzelfde als jij, moet er nu nog even niet aan denken! Hoop dat we allebei wel weer snel zwanger zullen zijn! :)
     
  17. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    was je snel zwanger? Hier wisselt het bij mij erg, bij mijn eerste in de 2e maand, bij mijn tweede in de 7e maand, bij mijn derde METEEN en deze keer was ik dus in de 8e maand zwanger wat een vroege miskraam werd, en de 9e maand dus de missed abortion
     
  18. Amy1989

    Amy1989 Fanatiek lid

    5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Wow, wat wisselt dat dan he! Ik was bij mijn dochter na 6 rondes zwanger en bij deze zwangerschap was het gelijk raak! Maar niet goed dus. Ben benieuwd hoe het straks gaat.
     
  19. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

    ja hopelijk is het binnen een halfjaar raak voor ons en dan een goede zwangerschap
     
  20. MinnieJ

    MinnieJ Niet meer actief

Deel Deze Pagina