Na 5 jaar eindelijk zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Elfi, 22 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi Allemaal,

    Na 6 jaar heb ik eindelijk een positieve zwangerschapstest!

    10 oktober een terugplaatsing gehad van een 5 daagse. Zou dus iets 4 weken en 3 dagen zwanger zijn vandaag, toch?
    Vandaag bloed laten prikken. Net gehoord dat mijn hcg op 1093 zit.
    Dat is best hoog, of niet? Of is dat helemaal goed?
     
    Olijfje25, Ruubs, bluedrake en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. sterre21

    sterre21 Actief lid

    21 apr 2011
    291
    144
    43
    GEFELICITEERD!!! :D ik heb 11 oktober mijn terugplaatsing gehad van 5 daagse en ben ook zwanger! Dus lopen nagenoeg gelijk! Wij zitten al 4 jaar in ivf traject. ik weet niks van de bloedwaarden want daar doen ze niet aan bij ons:rolleyes:, alleen zelf testen en deze is knal positief. Heb je al een afspraak voor de eerste echo? Ik 7 november, Super spannend:D
    Geniet er van! Heb jij al symptomen?
     
  3. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ahh wat leuk! Jij ook super gefeliciteerd!! En ook al zo lang bezig. Super fijn dat het nu gelukt is!
    Net van de arts gehoord, dat de waarde heel mooi is :D
    Ik heb 8 nov de eerste echo. Idd super spannend. De tijd kan nu niet snel genoeg gaan ;)

    Symptomen heb ik bijna niet. Alleen menstruatieachtigr krampjes wat doorstraalt naar liezen, rug en boven benen (voornamelijk bij lang staan en lopen) en verser slaap ik heel slecht. Thats it! En jij?
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.812
    5.557
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! 4+3 inderdaad. Waarde is netjes. Tussen de 4 en 5 weken zit dit tussen de 400 en 7000 (ff googelen op hcg hoogte zwangerschap. Dan krijg je een heel schema). Fijne zwangerschap.
     
  5. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dank je wel!!
    Ja ik heb het idd net gehoord van de arts. Mooie waarde zei ze :)

    Jij ook gefeliciteerd! Ook al een heel lang traject zie ik.
     
    Kramertje vindt dit leuk.
  6. sterre21

    sterre21 Actief lid

    21 apr 2011
    291
    144
    43
    Dan heb jij 1 dag na mij de echo, spannend! .. Ik hoop zo dat deze blijft zitten. Heb in de afgelopen jaren 3 vroege miskramen gehad bij 5 weken dus ben dooooodsbang dat deze ook loslaat over een paar dagen. Alhoewel ik wel knaltesten heb nu en dat was in alle 3 vorige keren niet het geval en waren/ bleven de testen vaag. Dus heb stiekem goede hoop! Ik slaap ook heel erg slecht!! Af en toe steken in mijn buik/liezen, ik ruik 10x zo goed en word misselijk van veel luchtjes, ook ben ik heel erg moe. Dus opzich wel veel kwaaltjes maar daar ben ik alleen maar blij mee haha want ook dat had ik de vorige keren niet. Alleen hoor je zoveel dames die ook iets merken aan de borsten maar daar is bij mij echt totaal niks aan te zien/voelen. Nouja ik denk maar zo, elke dag is 1 dag dichter bij de eerste echo en dan maar hopen dat die goed is!! :D ik duim voor ons:thumup: en fijn dat jou bloedwaarde zo mooi is, ik heb er nog om gevraagd maar ze zei tegen mij dat dat echt niet nodig is te doen. Apart vind ik dat omdat je het overal ook leest en hoort van die bloedtesten:confused:
     
  7. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Oh btw... typfoutje... na 5 jaar, niet na 6 jaar :D
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd!
    Hele fijne zwangerschap toegewenst.
     
  9. sarake

    sarake Actief lid

    16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Waarde zit goed volgens mij! Mijn hcg was op 4+1 600 en op 4+3 1600!
    Probeer gewoon lekker te genieten vaan het wondertje in je buik!
     
  10. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Wat fijn voor jullie dames!!! Hopelijk 2 goed verlopende zwangerschappen!
     
  11. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.792
    7.124
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd!
     
  12. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Oh wat heftig! 3 miskramen is niet niks! Ik hoop heel erg voor je dat deze blijft zitten!! Ik ga voor je duimen!
    En voor mijzelf natuurlijk ook. Heb vandaag wel behoorlijk buikkramp. Super vervelend, maar ben ook heel bang voor een miskraam.
    Heb jij ook kramp in je buik?
    Steken heb ik ook af en toe. Voornamelijk in mijn liezen. Ook geen pijnlijke borsten... Hopelijk kring ik wel meer kwaaltjes :D Minder buikkramp en meer andere dingen... misschien ik me dan geruster voelen.

    Ik ben onder behandeling in Gent. Daar doen ze alles met bloedtesten. In nederland idd niet overal. Je moet er denk ik maar op vertrouwen dat het goed zit.
     
  13. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dank je wel!
     
  14. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dank je wel! De arts zei idd dat de waarde mooi was. 1600 is ook mooi zeg!
     
  15. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dank je wel! Ik hoop het ook!
     
  16. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dank je wel :)
     
    Mim89 vindt dit leuk.
  17. sterre21

    sterre21 Actief lid

    21 apr 2011
    291
    144
    43
    Nou heel toevallig dat je er nu over begint! Want ik heb sinds vanmiddag ook met vlagen buikkrampen:eek:. Heb gehoord en gelezen dat het juist een goed teken is omdat het je baarmoeder is die rekt. Laten we daar maar vanuit gaan dan he! :D. Ja hier in nederland doen ze echt alles zo anders dan in belgie/Duitsland! Wij hadden ook besloten als deze 3e poging niks zou worden we ook naar Gent zouden gaan maar hopelijk is dat niet meer nodig hè:rolleyes::D. Ik zal al een gat in de lucht springen als over 2 weken blijkt dat het allemaal goed lijkt en we hopelijk iets van hartactie kunnen zien. Heb jij al meer kindjes of zou dit de eerste moeten worden? Nou, we duimen voor dikke plakkerts en een goed verloop! En ik wil die zwangerschap kwaaltjes allemaal ook graag ja haha.
     
  18. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ooh eng he die buikkramp!! Voel het nu ook in me rug! We gaan ervan uit dat het goed gaat.
    Positief denken!
    Ik hoop van harte dat je niet naar Gent hoeft! Ze zijn daar wel heel goed ;)
    Nee ik heb geen kinderen. Dit zou de eerste zijn :D En jij?
     
  19. sterre21

    sterre21 Actief lid

    21 apr 2011
    291
    144
    43
    @Elfi.. Hoe is je echo vandaag gegaan???
     
  20. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Helaas minder goed dan we hoopte.
    Het hartje klopte wel goed, maar de groei had achterstand. We moesten rekening gaan houden met dat het eventueel mis gaat :(
    Maandag weer een echo om te kijken of het wel verder groeit.

    Hoe is het met jou?
     

Deel Deze Pagina