Na curretage..

Discussie in 'Miskraam' gestart door babytjuhh, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuhh

    babytjuhh Bekend lid

    24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Helaas na een ma afgelopen maandag een curretage gehad onder narcose.
    Ma, di en wo viel de pijn en bloedverlies best mee maar vanaf gisteren is het behoorlijk meer en heb ik zelfs vanaf vandaag behoorlijk meer pijn!
    Hoort dit erbij? Of juist niet?
    Ze heeft aangegeven dat het bloedverlies 2 weken kan aanhouden maar ze heeft niks gezegd over vermeerdering.
    Ik heb geen koorts en voel me verder ok..
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ja dit kan. Je lijf heeft door dat er geen zwangerschap meer is en gaat nu het opgebouwde slijmvlies afbreken.
     
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik zou met dit soort vragen altijd even gewoon de gyn bellen. Zij kunnen je precies vertellen wat een reden is om even langs te komen en wat niet. Zekere voor het onzekere!
     
  4. Signum

    Signum Actief lid

    21 jan 2019
    121
    45
    28
    Vrouw
    18 feb curretage gehad en de eerste 3 dagen had ik wat bruin verlies. Daarna werd het opeens erger...op dag 7 verloor ik plots de hele dag stolsels ter grote van een pruim. Ook had ik echt een soort weeën. De dag erop was het plots een stuk minder en daarna werd het steeds minder. Maandag zijn we 3 weken verder, ik verlies nu nog af en toe wat bruinig bloed.

    Ik heb het inderdaad vaker gelezen dat het bloeden pas na een paar dagen erger wordt
     
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier hetzelfde gehad, en ik bleek niet goed schoon. Na 3 dagen opnieuw gecurreteerd. Ik zou toch even bellen als ik jou was.
     
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Tegen mij zeiden ze als het erger wordt dan een normale menstruatie of met veel pijn moet je contact opnemen. Dus zou ik zeker doen! Maar zie dat je bericht van 22 feb is dus miss allang gedaan?
     

Deel Deze Pagina