Na cytotec weinig bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Flinn, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinn

    Flinn Lid

    18 okt 2018
    62
    14
    8
    Vrouw
    Vrijdag heb ik 4 tabletten ingebracht.
    Hierop volgde een aantal uren later iets wat ik denk dat het vruchtje was.
    Toen ook redelijk wat bloedverlies gehad, in een paar uur tijd een vol maandverband.
    Maar daarna is het bloedverlies minder geworden.
    Het is meer een lichte menstruatie.

    Klopt dit?
    Of hoor je meer bloedverlies te hebben?
    Ik heb nog 4 tabletten liggen, die kan ik nog inbrengen.

    Ik was 6 weken.
     
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.634
    10.536
    113
    volgens mij verschilt het per persoon. Ik was ruim 8 weken zwanger en ik heb ontzettend veel bloedverlies gehad waar kraamverbanden niet tegen bestand waren, iedere keer stopte het weer voor langere tijd en ineens begon het weer. Ik moest uiteindelijk nog na gecurreteerd worden.

    Had je als advies gehad de pillen op te maken die je had gekregen? En wanneer staat je controle echo gepland?
     
  3. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik heb ook wel redelijk wat verloren... veel stolsels ook. Het vruchtje was 5 weken. Maar het kwam pas op gang met 11 weken zwangerschap.
     
  4. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Geen idee, na een 2e dosis pillen ( de 2e dag) kwam het bij mij echt los aan het einde van de middag met stolsels enz.. heb meer dan een half uur op de wc moeten blijven zitten omdat daar geen kraamverband tegenop kon.
    Bij mij was het vruchtje met 6 weken gestopt met groeien.
    Sterkte!
     
  5. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Ik was langer zwanger, 10 weken, bij mij was het een natuurlijke miskraam, maar echt een bloedbad. Ik moest op de toilet zitten om alles op te vangen want maandverband hielp niet.

    Je hoort toch wel dat het op z’n minst een heftige menstruatie moet zijn.. of een mini bevalling als je wat verder bent. Zo zei min verloskundige het tegen mij. Voor mij klinkt het alsof het bij jou er nog niet helemaal uit is, aangezien je vergelijkbaar bloed verliest met een lichte menstruatie.. misschien even bellen met een arts?
     
  6. Martina84

    Martina84 Actief lid

    25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen de eerste 4 tabletten ingebracht. Bij mij heeft de gynaecoloog gezegd dat ik na 24 uur de tweede dosis in moet brengen, ongeacht of ik dacht dat alles er al uit was, om toch eventuele restjes uit te drijven.
    Bij mijn natuurljke miskraam had ik ook op een gegeven moment veel bloedverlies en stolsels. Op het moment dat ik echte weeën had, kon ik ook niet van de wc af, daarvoor verloor ik teveel. Dat duurde een half uur en toen was (bijna) alles eruit.
    Ik voel nog niet veel dus hopelijk gaan de pillen nog wel hun werk doen, liefst zo snel mogelijk.
    Sterkte, hopelijk hebben we allebei geen andere behandeling meer nodig.
     
  7. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Ik kon niet een paar uur met 1 maandverband doen als de miskraam echt bezig was. Het kwam ook altijd pas echt los na de 2e dosis pillen.
    Het bloedverlies zal vast kunnen verschillen per persoon, bij mij was het in ieder geval heviger. Daarna nam het bloeden elke dag af.

    Ik zou de 2e dosis ook gebruiken.
    Heel veel sterkte!
     
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier helaas ook weinig bloedverlies gehad, zelfs na 12 tabletten.
    Het vruchtje ben ik wel al gauw verloren.
     
  9. Flinn

    Flinn Lid

    18 okt 2018
    62
    14
    8
    Vrouw
    Gister nog 2 tabletten ingebracht, was alleen met de kids en durfde geen 4.
    Maar weinig verschil.. komt nu alleen ook iets mee wat ik niet weet wat het is.
    Soort stukjes/korreltjes zacht weefsel(?).

    Mijn buik doet zeer, veel krampen.
    Vandaag maar even bellen wat te doen.
     
  10. Martina84

    Martina84 Actief lid

    25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Heb je al gebeld?
    Ik heb gisteravond best een aantal stolsels verloren,maar ook maar 2x mijn kraamverband hoeven verwisselen. Daarna heel licht bloedverlies met wat helder slijm. Ik heb de verloskundige gebeld om te vragen of dat het kan zijn geweest. De pijn en het bloedverlies was veel minder dan mijn eerste miskraam,maar ik ben ook 2 weken minder ver. Ze zei dat het kan dat dat het was,maar dat er ook nog wat achter is gebleven dat er (hopelijk vandaag) nog uit komt. Heb vanmorgen de tweede dosis van 4 pillen genomen. Ik zit ook met mijn dochter thuis,maar heb gelukkig een oma die het evt over kan nemen als het heftig wordt, want dat is inderdaad wel even lastig natuurlijk.
    Kan je niet iemand vragen om op te passen, zodat je die laatste twee pillen ook nog kan gebruiken?
     
  11. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Hier helemaal niet zoveel bloed verloren, wel een aantal keer een groot stolsel, maar verder echt niet meer dan een gewone menstruatie. Ik had wel meer buikpijn dan bij een gewone menstruatie, op,het hoogtepunt kon ik moeilijk stappen.

    Vruchtje was trouwens gestopt met groeien op 8w.

    De kleine korreltjes zijn volgens mij trouwens stukjes van de pillen, dat had ik ook.
     
  12. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Ik zou even bellen en evt een echo laten maken ter controle.
     
  13. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik was het vruchtje al kwijt maar had veel restweefsel. Daarom alsnog pillen gehad. Die deden niks.. nauwelijks bloedverlies.
    Bij mijn eerst volgende menstruatie kwam alle troep mee.
     

Deel Deze Pagina