Esmée wordt rond 6 uur 's morgens wakker en krijgt dan haar 1ste fles. Daarna gaat ze weer lekker slapen. Ze krijgt 's avonds om 8 uur haar laatste fles en gaat daarna ook lekker naar bedje. Slapen vindt ze heerlijk en het is nog goed voor die kleintjes ook.
Klopt maar over een tijd moet ze ook vroeg opstaan, nat peuterspeelzaal etc....duurt wel nog 2 jaar maar toch... Ook als wij een afspraak hebben ergens, bj dokter, ziekenhuis moet ze ook vroeg op....dus gewoon lekker elke dag om 7 uur wakker, ze is van te voren al wakker ze is het nu gewend en ik vind het prima...
jeetje dat je daar allemaal rekening mee houdt vind het knap hoor...lijkt mij dat het vaker voorkomt dat ze lekker nog eventjes zou kunnen slapen dan dat je zo vroeg al een afspraak hebt toch of niet? Maar goed ieder z´n eigen ding natuurlijk! Het is altijd wel leuk om op dit forum te lezen hoe andere iets doen / ergens tegenaan kijken vind ik.
Jamie gaat ook na zijn 1e fles 's morgens weer even slapen. Meestal tot een uur of half tien, en dan gaat hij er tegen 1 uur 's middags weer op.
meestal ligt terence al te slapen dan maak ik hem nog wakker vloor de laatste fles en gaat hij weer verder slapen . maar er zijn ook dagen dat hij zoets heeft , het si veelste gezzelig bij papa en mama en is hij nog steeds wakker rond 8 uur dan gef ik de flees om 9 uur ,mits hij niet te moe is anders half 9. en leg ik hem meteen in zijn bedje.
Mijn mannetje gaat niet dadelijk na zijn eerste fles terug zijn bedje in maar na anderhalf uur tot twee uur wel. Maar mijn mannetje slaapt dan ook van 21u tot 9u s"ochtends! Zalig gewoon Grtz x
Jesper wordt tegen half 7 wakker, en krijgt dan zijn 1e fles. Dan knuffelen we nog even, schone luier aan, en dan gaat ie weer slapen tot half 9/ 9 uur. S'avonds krijgt ie om 19.30uur zijn laatste fles. 1 ochtend in de week past mijn moeder ook op, en dan gaat ie voor 3 kwartier gewoon weer trug in zijn bedje tot kwart voor 8. Als we bij me moeder zijn legt zij hem vaak gewoon weer in het bedje. En dan slaapt ie nog 1 uurtje. Ik ga er echt nog geen rekening mee houden dat ie over 2 jaar naar de peuterspeelzaal zal gaan, en hem nu al oplaten vanaf de eerste voeding, dat houdt ie met geen mogelijkheid vol. Iedereen heeft hier natuurlijk andere ideeen over, ieder voorzich natuurlijk. patricia
Lieve is vaak rond 6 uur al wakker en heft dan honger. ik geef dan de fles en na haar flesje als ze wat uitgezakt is gaat ze nog wel terug. En ik ook want tis echt vroeg haha
Mijn meissie krijgt verschillende tijden de fles.Meestal moet ik haar wakker maken voor de eerste fles en dat verschilt nogal wel eens.Maar meestal geef ik haar rond 8 uur en dan is ze meestal nog een uur,hooguit anderhalf uur wakker en dan gaat ze weer slapen tot de volgende voeding.'s avonds maak ik haar wakker voor de laatste fles en dan ligt ze een half uurtje later weer op bed.