harde buik?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door avalon, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avalon

    avalon Actief lid

    8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    hallo,

    Oké er zijn wel meer onderwerpen over harde buik,maar kon mijn antwoord er niet echt bij vinden.Ook omdat ik had gelezen dat een harde buik niet pijnlijk is maar eerder vervelend.

    Ik werk als verkoopster en moet dus heel de dag recht staan,vooral in de namiddag gaat mijn buik zeer doen.Ik dacht eerst dat het van het bukken was maar vandaag heb ik bijna niet gebukt. Men buik is ook redelijk hard dan en iedere keer heb ik aan de rechtse kant van mijn buik pijn die aanvoelt als een blauwe plek.Heel mijn buik doet zeer maar daar doet het meer zeer.

    Ik had vorige week die vraag aan gyneacoloog gesteld,toen stelde ze voor om eens te gaan liggen en aan men buik te voelen,en daarna moest ik voor echo.Zowiezo want dit was mijn 31 weken echo.Ze heeft er daarna niets mee over gezegd.Ikzelf ben het ook vergeten vragen nog,want was druk bezig met de gel er af te vegen :oops:
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Avalon,

    tussen de 28 en 32 weken heeft het kindje een groeispurt en dus ook je baarmoeder. Deze zal om het minste of geringste geirriteerd raken. Dit kan geen kwaad, maar is wel vervelend. Probeer iets vaker te gaan zitten op je werk en ga als je thuiskomt eerst lekker warm douchen en eerst een half uur liggen. Laat ook je urine voor de zekerheid eens nakijken op een ontsteking. Daar kun je ook wel eens van deze pijnlijke buiken van hebben.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina