Hoi, Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Woensdag was er niets op te zien, donderdag een licht streepje. Vrijdag en zaterdag was het een donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep. Zondag heb ik niet kunnen testen omdat we niet thuis waren en vandaag was het weer een tuurstreepje. Nu hebben we alleen vrijdagavond "geklust". Zou dit op tijd zijn geweest of toch te vroeg? Aangezien de streep zaterdag ook nog zo donker was. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het deze maand niet gelukt is maar in mijn achterhoofd blijft er een sprankje hoop. Misschien dat er dames zijn die mij even uit de droom kunnen helpen?
Volgens mij kan sperma 72 uur blijven leven, dus dan haal ik je niet uit de droom maar zou je gewoon nog kans maken. Al is het wel zo dat het ook na een knaltest nog 36 uur kan duren voor je ei springt. Maar wie weet is dat bij jou niet zo lang geweest. Zou deze maand in elk geval niet op voorhand als afgeschreven beschouwen.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop dat het dan raak was. Maar ik ga er maar vanuit van niet, dan kan het nooit tegenvallen als het toch zo is.
ik denk dat je net op het randje zit dan want zondag zou die dan positief zijn daarna zal die springen dus maandag ongeveer