Hebben we op tijd "geklust"???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Clown12, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Hoi,

Ik heb deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt.

Woensdag was er niets op te zien, donderdag een licht streepje. Vrijdag en zaterdag was het een donkere streep, bijna net zo donker als de controlestreep.

Zondag heb ik niet kunnen testen omdat we niet thuis waren en vandaag was het weer een tuurstreepje.

Nu hebben we alleen vrijdagavond "geklust". Zou dit op tijd zijn geweest of toch te vroeg? Aangezien de streep zaterdag ook nog zo donker was.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat het deze maand niet gelukt is maar in mijn achterhoofd blijft er een sprankje hoop. Misschien dat er dames zijn die mij even uit de droom kunnen helpen?

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Volgens mij kan sperma 72 uur blijven leven, dus dan haal ik je niet uit de droom maar zou je gewoon nog kans maken.
    Al is het wel zo dat het ook na een knaltest nog 36 uur kan duren voor je ei springt. Maar wie weet is dat bij jou niet zo lang geweest.
    Zou deze maand in elk geval niet op voorhand als afgeschreven beschouwen.

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Sperma leeft meestal wel een tijdje dusja :)

4. Ikie

Ikie Actief lid

4 jun 2013
    187
    0
    0
    Limburg
    Ja hoor! 24 tot 48 uur na je lh-piek springt je eitje dus jullie zijn er op tijd bij.

5. Clown12

Clown12 Actief lid

7 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    Twente
    Dank jullie wel voor de reacties.

Ik hoop dat het dan raak was.
    Maar ik ga er maar vanuit van niet, dan kan het nooit tegenvallen als het toch zo is.

6. Hartendief

Hartendief Niet meer actief

Hoop voor je dat het raak is en dat het blijft plakken!
    Sperma blijft wel 72 uur leven, dus het kan!

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik denk dat je net op het randje zit dan want zondag zou die dan positief zijn daarna zal die springen dus maandag ongeveer

Deel Deze Pagina