na de stopweek 4 dgn pil nog geslikt daarna gestopt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LeinVert, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeinVert

LeinVert Lid

4 mei 2010
    6
    0
    0
    Beste meiden,

Zit nu dus echt met een dilemma. Ik ben dom geweest, achteraf gezien had ik het beter anders gedaan.
    Het volgende:
    Ik slikte zo''n 9 jaar mijn pil. Ik en mijn vriend willen heel graag een kindje. Maar we hadden besloten nog even te wachten tot juni juli. Maar dan, ik stop op woensdag 7 april met de pil voor de stopweek, ik word die maandag 12 april ongesteld,vervolgens begin ik de pil weer te slikken op donderdag 15 april en is die vrijdag 16 april mijn laatste ongesteld dag. In het weekend hebben we sex gehad. Maandag bedenken we ons zelf en ik stop maandag 19 april met het stoppen van de pil. Met als gevolg dat ik van vrijdag op zaterdag echt hevige bloedingen krijg. Die duren tot dinsdag 27 april. Die donderdag 29 april t/m zondag 2 Mei hebben we sex gehad. Maar vanaf die zondag kreeg ik ook weer wat last van mijn buik.. hevige krampen onderin, zo'n vervelend zeurend gevoel, steken links onder dan weer rechts, erg moe, veel slaap, dorst, honger, last van winderigheid.. bla bla bla.. Het is nu dinsdag 4 mei.. die buikpijn is nog altijd niet over. Ik weet niet goed wat er nu gebeurt in mijn lichaam. Heb ik mijn eisprong? Ben ik misschien al zwanger? Wie kan mijn vragen beantwoorden? Of misschien heeft iemand het zelfde gedaan? Het was achteraf dom van mij om na 4 dagen toch te stoppen met de pil. Ik had net zo goed gewoon na mijn stopweek kunnen stoppen. Nu is alles door de war. En we willen zo graag een kindje...

Liefs,
    Marjolein

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey Marjolein,
    zou me niet te druk maken hoor.. je lichaam lijkt te ontpillen (en dat gaat soms best met wat klachten gepaard). Je laatste ontrekkings bloeding (die vrijdag) kan je nemen als eerste dag van cyclus 23 april wordt dat dan als ik je dagen volg;)
    Dus dan kom je op het volgende uit;
    Eerste dag van je laatste menstruatie:23 april 2010
    Een beetje vruchtbaar:4 mei 2010
    Vruchtbaar:5 mei 2010
    Erg vruchtbaar:6 mei 2010
    Eisprong:7 mei 2010
    Innesteldag:12 mei 2010
    Vanaf hier kun je testen:21 mei 2010
    Vermoedelijke bevallingsdatum:27 januari 2011

Maar zoals je dan ziet komen al die data er nog aan.. en dus zal je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger zijn.
    Geef je lichaam een poosje de tijd om te ontpillen.. en vanaf de volgende menstruatie bloeding kan je pas echt gaan berekenen.
    Heb nu trouwens een cyclus van 28 dagen aangehouden, je zult er met de tijd achter komen of dit klopt..

Heel veel succes met zwanger worden meis!

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoihoi
    Ik heb ook nog een week mijn pil geslikt en besloot toen toch maar te stoppen, handig he?! Als ik dat nou gewoon een weekje eerder had besloten! Maar ik heb geen andere bloedingen gehad, gewoon ongesteld geworden (wanneer het zou moeten).
    Wel ook last gehad van misselijkheid, dikke buik, vreetbuien, etc.. maar dat is nu over. Ik word nu (waarschijnlijk) zaterdag ongesteld (of niet natuurlijk) en heb 3 weken last gehad van deze klachten. Nu niks meer aan de hand.
    Groetjes

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ik denk ook dat het van het ontpillen komt heb die klachten ook gehad en sommige klachten heb ik soms nog steeds en ben toch bijna 2 maanden gestopt met de pil en dolfijn heeft je een mooie indicatie gegeven dus denk dat je daar een eind mee komt ook ik wens je succes met het zwanger worden

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je voor het compliment Twinklestar;) xx

6. LeinVert

LeinVert Lid

4 mei 2010
    6
    0
    0
    erg bedankt voor je reactie! Maar bedoel je nu als ik op 7 mei mijn eisprong heb dat ik dan niet vruchtbaar meer ben? Als ik dus vrijdag sex heb kan ik niet zwanger meer worden? Het probleem is namelijk dat mijn vriend in belgie woont en ik niet. We kunnen elkaar alleen maar vanaf vrijdag zien tot en met zondag... Dat is gewoon echt erg vervelend!

Liefs marjolein

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Volgens deze indicatie wordt dat dan inderdaad wat moeilijker, maar ei blijft max 12u nog goed na eisprong.. dus niet geschoten is altijd mis..
    en let vooral op je lichaam; dit is slechts een indicatie!
    Let op verandering in slijm (als het doorzichtig is en je kan er draden van trekken of juis waterig) dan ben je vruchtbaar..
    Ook zou je kunnen gaan tempen daar je dan sneller kan zien wanneer je eisprong is..
    Heel veel succes met zwanger worden!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn had het zelf niet beter kunnen doen;)

9. LeinVert

LeinVert Lid

4 mei 2010
    6
    0
    0
    Super bedankt meiden!
    Ik ben het ermee eens, Niet geschoten is altijd mis! ;)

X

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    succes met zwanger worden meid

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat onze antwoorden je gerust hebben gesteld; Ga ervoor meis! Heel veel geluk! xx

12. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    Hoi leinvert,
    ik heb precies hetzelfde gedaan als jij, ook na 4 dagen van de nieuwe strip gestopt. Dom! Na het stoppen kreeg ik een ontrekkingsbloeding. Een week later kreeg ik weer een bloeding en daarna had ik een cyclus van 25 dagen en nu een cyclus van 21 dagen!! Erg verwarrend dus en niet echt leuk, ik hoop dat het bij jou vanaf nu gewoon normaal verloopt! Ik weet nu niet zo goed of mijn verwarde cyclus door het voortijdig stoppen met de pil komt of dat het gewoon normale ontpillingsverschijnselen zijn...
    Succes met zwanger worden!

13. LeinVert

LeinVert Lid

4 mei 2010
    6
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb 22 mei een test gedaan, en nee helaas ik ben niet zwanger. Tja, logisch ook. We hadden het gehoopt, maar we wisten dat het ook negatief kon zijn. Het grappige van alles is nog dat ik 23 mei smorgens wakker werd met enorme buikpijn. Ik ging naar de toilet en was ongesteld geworden. Das opzich een goed teken, het wil zeggen dat ik over 14 dagen een eisprong heb. Want mijn cyclis is nu gewoon 28 dagen. Ik hou jullie op de hoogte! Vind het fijn dat ik kan prate met jullie!

Xx Lein

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik was ook na een paar dagen slikken gestopt en werd toen ook gewoon ongesteld na 28 dagen.
    De 2e keer duurde het 30 dagen, dus het kan toch nog wel wisselen...
    Ik ben erg benieuwd wat het deze maand word!
    Succes!!!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer van je ongi, maar gelukkig heb je wel een mooie cyclus!
    Hou alleen met rekenen op eisprong ed nog wel in je achterhoofd dat dit pas de eerste cyclus was en dat het nog best even kan verschillen.. Gewoon goed op je lichaam letten en evt ovu testen gebruiken om duidelijkheid te krijgen.. Succes!

Deel Deze Pagina