na hoe lang?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sarah, 12 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah

    sarah Actief lid

    10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    Een vraagje, wist niet goed waar het te plaatsen... dus weet er iemand na hoe lang gestopt te zijn met de pil dat je zwanger kunt worden? kan het onmiddelijk of gaan er eerst nog enkele maanden over? Hoop dat het geen veel gestelde of belachelijke vraag is.
    groetjes Sarah
     
  2. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Niemand kan zeggen hoe lang het duurt voor je zwanger bent. In principe is het meteen mogelijk na het stoppen met de pil.

    Het kan best zijn dat het even duurt voor je cyclus weer op gang is. Dit heet ontpillen en hierover is veel te vinden op het forum.

    Pim
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Geen enkele vraag is belachelijk, maar om je vraag te beantwoorden.
    Het verschilt per persoon.
    Er zijn mensen die gelijk zwanger worden en je kan er wat langer over doen.
     
  4. sarah

    sarah Actief lid

    10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    hoi hoi!
    bedankt voor de snelle reacties! gisteren was normaal mijn NOD, heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad ook voor ik de pil nam. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld of geen pms. wel heb ik gevoelige tepels, momenten van misselijkheid en voel me zeer moe, regelmatig heb ik ook stemmingswisselingen (ter ergernis van men vriend ahahahaha), moet vaak plassen en heb last van men liezen..... (kan ook allemaal zijn omdat ik het miss te graag wil) toch voel ik het allemaal...... zaterdag ga ik een keertje testen als ik dan nog niet ongi ben....op de moment ben ik op van de zenuwen maar ja das normaal zeker
     
  5. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    YEP !!
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik hoop dat je ons zaterdag kunt vertellen, of het wel of niet zo is....in iedergeval veel succes met testen...

    groetjes sarah :D
     
  7. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Hoi Sarah,

    Heb de vraag wel vaker langs zien komen bij "zwanger worden", misschien zou je daar 's kunnen kijken/zoeken.

    Er is alleen niet een goed antwoord op te geven, het verschilt per geval.

    Succes.
     
  8. sarah

    sarah Actief lid

    10 jan 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    hoi hoi iedereen!
    ben sinds gisteren ongi, wel een beetje teleurgesteld, maar op naar de volgende ronde
     
  9. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Jammer Sarah! Veel succes in de volgende ronde!!
     

Deel Deze Pagina