Wij hebben voor ons kleine ABC Dophilus gekocht omdat zij erg last heeft van krampjes. Maar nou vroeg ik me af na hoe veel dagen je verbetering zou mogen verwachten? We gebruiken het nu 4 dagen en het heeft nog niks geholpen.. Wat is jullie ervaring hier mee ?
Wij hadden hetzelfde maar dan van een ander merk (Orthiflor Start) en dat hielp na 1 week. Dus wie weet ben je er bijna!
Hier op dag 3 kon ik al verbetering waarnemen, maar vriendinnen zeiden me dat het wel een week of anderhalf kon duren.
Thanks .. nog een vraagje : En weten jullie ook of baby's van 5 weken nog steeds een paar keer per dag een gele poep luier horen te krijgen ? Ik heb wel eens gehoord dat dat allemaal anders \ minder word maar ik heb geen idee waneer Vandaag had Mara geen poep luier, wel flink wat plas luiers. Ze heeft veel last van gas (windjes) en had wel een paar keer een heel klein beetje poep in haar luier .. maar dat was niet meer dan een natte wind. Nou ben ik bang dat die poeder misschien verstopping veroorzaakt