Na hoelang lichtere testen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonnebloem92, 3 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Donderdagochtend begon ik ineens heftig te bloeden met stolsels, dat was raar want mijn menstruatie was net 5 dagen over.
    Aangezien ik nog nooit zoiets had meegemaakt belde ik einde middag de huisarts, zij vroeg mij of ik zwanger was, nee zei ik. Dus gaf zij aan dat zolang ik mij niet duizelig voelde even aan te kijken.
    Vrijdagochtend werd het bloeden minder, maar besloot toch een test te doen ondanks dat ik net mijn menstruatie had gehad.
    De test was positief, vrij duidelijk ook.
    Toen zaterdagmiddag toch nog even een test gedaan en ook die duidelijk positief (zie foto).
    Nu begon de miskraam dus op donderdag en ik vraag mij af wanneer ik wat lichtere testen kan verwachten, wil eigenlijk morgenavond weer testen... Zou deze dan al lichter zijn?
    Bij mijn vorige miskraam werden mijn testen per dag lichter en begon toen pas het bloeden, nu is het andersom.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik testte pas als het bloeden gestopt was. De ene keer was ie dan meteen negatief, de andere keer pas na een menstruatie.
     
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Het bloeden is inmiddels gestopt, dus ga er dan vanuit dat hij morgen in ieder geval lichter is dan gisteren.
     
  4. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Ik wil je niet blij maken met een dode mus, maar een bloeding wil niet altijd zeggen dat er sprake is van een miskraam. Zelfs niet als er stolsels bij zitten. Heel veel zwangeren hebben last van bloedingen, hele heftige bloedingen soms zelfs.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  5. Feline31

    Feline31 Bekend lid

    11 feb 2017
    927
    588
    93
    Klopt! Dit heb ik de afgelopen weken meegemaakt. Inmiddels 12 weken gezond zwanger.

    Ik zou een echo afspraak maken bij de vk om eens te kijken hoe je baarmoeder eruit ziet.
     
    Madelie vindt dit leuk.
  6. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Inderdaad. Zo was mijn eerste zwangerschap. Ik dacht ook ongi te zijn geweest, kreeg erna heftige krampen en heel veel bloedverlies met stolsels. Dacht ook dat t over was, maar 1.5 week later een kloppend hartje... en hij is nu 7.5
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou het ziet er toch niet zo goed uit hoor dames, deze test is van vandaag.
    Duidelijk lichter dan die van zaterdag
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Ik zou sws toch even een afspraak maken met een vk om even te kijken met een echo. Ook om te kijken hoe je baarmoeder eruit ziet. Bij mij bleven na de mk de testen best een tijdje positief.
     
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb gister maar de vk gebeld want het bloeden is nog steeds heftig.
    Moet het weekend even afwachten en anders een echo.
     
  10. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Sterkte meid.
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hoe gaat het nu met je??
     
  12. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wel oké, het bloeden is bijna over eindelijk en de test is bijna negatief.
    Voel me lichamelijk wel beter, ben bijna van de kwaaltjes af.
    En hoe gaat het met jou?
     
  13. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Fijn dat je je lichamelijk beter voelt. Mentaal zal wrs wel iets langer duren :(
    Hier ook een negatieve test na 2 dagen bloedverlies. Dit keer nog minder dan bij een menstruatie, vandaag (3e dag) zelfs zo goed als gestopt...
     

Deel Deze Pagina