Na hoeveel dagen 1ste echte menstruatie, na pilbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Steppie29, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steppie29

    Steppie29 Actief lid

    10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    #1 Steppie29, 31 mei 2012
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
    Ben begin april gestopt met de pil, toen de 13de pilbloeding gehad. Daarna niet meer ongesteld geweest. Voordat ik met de pil begon, zo'n 10 jaar Geleden had ik ook een erg onregelmatige cyclus, vandaar dat ik de pil ging slikken (diane35)
    Ook heb ik extreem overgewicht wat het zwanger worden natuurlijk niet echt bevorderd, ben mijn hele leven lang al te zwaar, alleen 13 jaar geleden doordat mijn vader ziek werd en overleed door de stress 25 kilo aangekomen wat er nog steeds niet af is (en er inmiddels nog wel wat bij is gekomen)
    Nou ben ik er ook veel te veel mee bezig, maardat heeft iedereen in het begin wel denk. maar ik zou graag willen weten wat "normaal" is, dat je na de pilbloeding nog niet ongesteld word. Ook geen idee of ik het nog wel word. Weet dat mijn zus (met een normaal gewicht) genoeg eitjes had maar geen eisprong kreeg, ze na een half jaar via de huisarts een kuurtje heeft gekregen om het op te wekken en 2 maanden later was ze zwanger.
    Vind het stom om nu al naar de huisarts te gaan omdat hij zoiezo gaat zeggen dat ik eerst flink moet afvallen. (wat ik een hele zware opgave vind, aangezien ik al helemaal niet snoep e.d., het gewoon soms zo oneerlijk is zo zwaar te zijn en je andere ziet die alles kunnen eten geen grammetje aankomen.

    Hoop dat ik gauw ongesteld word :(
     
  2. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    dag steppie ik denk dat het echt heel verschillend is ik was bv. stipt op de 28e dag ongi en tweede maand zwanger en ik lees hier wel vaker andere dingen ik zou gewoon na de ha gaan voor meer informatie veel suc6 ermee
     
  3. Cheryl1991

    29 mei 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op 1 januari gestopt met de pil,
    2dagen er na werd ik ongesteld.
    Zelf ben ik ook beetje bij de stevige kant.
    Toen 2 weken later kreeg ik z'n erge buikpijn aan de rechter kant kreeg ik dus steken en rugpijn werd gewoon misselijk van de pijn.
    Dus toen ben ik naar de dokter gegaan omdat ik het totaal niet herkende. en ik vertelde dat ik gestopt was met de pil.
    Toen vertelde hij aan mij dat dat dus mijn eisprong is een week lang heb ik er last van gehad.

    Je eerste echt bloeding is de maand er na want dan heb je een maand lang geen pil meer geslikt.

    succes met de wens!
     
  4. onzewonders

    onzewonders Fanatiek lid

    15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik werd pas na 71 dagen ongesteld...

    Succes meis!
     
  5. bibinijmegen

    bibinijmegen Fanatiek lid

    6 apr 2012
    2.254
    0
    0
    mijn gezinneke
    is bij iedereen verschillend natuurlijk omdat je lichaam aan het ontpillen is dus even afwachten meid succes ieder geval !!!!
     
  6. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Hier duurt het al 94 dagen....
     
  7. Steppie29

    Steppie29 Actief lid

    10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou na 56 dagen eindelijk ongesteld hoor, gister begonnen en ik loop lichtelijk leeg, pfffff word er niet goed van , blijf naar de wc gaan. Hopen dat tgauw weer over is en we weer aan de klus kunnen...
     
  8. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    31 dagen... succes met zwanger worden! :)
     
  9. SweetMiekie

    SweetMiekie Actief lid

    21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Hier nog iemand met een zelfde 'probleem'....
    Ik ben 8 mei voor het laatst ongesteld geworden en dat was bij mij ook die pilbloeding...Daarna heb ik nog geen 'normale' ongesteldheid gehad....
    Ik zit morgen op dag 33 en vind dat het zo zachtjes aan wel mag komen...Ik ben namelijk niet zo van dat lange wachten ;)
    Hoe eerder ik nu ongesteld word, des te eerder we weer aan de klus kunnen voor de volgende ronde ;)
     
  10. Pucks

    Pucks Actief lid

    4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    77 dagen.. Zit nu weer op 65 *zucht*
     
  11. Marcy26

    Marcy26 Bekend lid

    1 nov 2010
    594
    58
    28
    Bij mij duurde het 27 dagen..
     
  12. SweetMiekie

    SweetMiekie Actief lid

    21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Pfffff...Das ook een behoorlijk lange cyclus zeg...
     
  13. Steppie29

    Steppie29 Actief lid

    10 mei 2012
    316
    95
    28
    Vrouw
    Zuid Holland
    ik slik wel van die zwanger worden pillen van de etos, geen idee of die zijn werk doen hoor. na pilbloeding na 56 dagen kwam het ben benieuwd de volgende keer?? of niet hopelijk want dan zijn we zwanger. voordat ik met de pil begon heel onregelmatid, rustig een half jaar niet, dus ben allang blij met die 56 dagen van nu
     
  14. SweetMiekie

    SweetMiekie Actief lid

    21 nov 2009
    195
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Ochten
    Nou, vandaag ben ik dan ook ongesteld geworden..Ik zat vandaag op dag 36 na de pilbloeding laat maar zeggen...
    Was vanmorgen echt blij toen ik zag dat het er was...Normaal ben ik niet zo blij als ik het krijg maar nu wel :p
    Hoef gelukkig niet al te lang te wachten...Zag namelijk op het forum een x aantal dagen voorbij komen waarvan ik dacht als ik dat maar niet krijg...
    Nu dus ff deze rit uitzitten en dan weer volop aan de klus..Op naar de volgende ronde ;)
     

Deel Deze Pagina