Hey meiden, ik heb van de week op een folder of in een tijdschrift een advertentie gezien dat er een nieuw bungalow/vakantiepark is geopend ergens in Belgie. Ook kreeg je er nu 150 euri korting... Nu willen wij een weekendje naar Belgie en ik dacht even kijken bij dat nieuwe park....maar nu ben ik de naam vergeten. Weet iemand van jullie misschien welk park ik bedoel of waar het ligt? Bedankt voor het meedenken alvast, want via google kom ik er niet achter! groetjes flapuit
Heey. Zat net zelf te googlen naar een vakantiebestemming en kwam het volgende park tegen. Het is een nieuw luxe park maar via deze site krijg je geen 150 euro korting. Vakantiepark België Boussu Lez Walcourt | Belvilla vakantiehuizen of via deze site: Vakantiepark Golden Lakes Village Froidchapelle: Reserveer nu uw bungalowpark in Froidchapelle, Belgische Ardennen Weet niet of dit park is wat je bedoelt maar kwam dit toevallig tegen.
Net in de auto hoorde ik een radio reclame en moest meteen aan dit topic denken 'splinternieuwe vakantiewoningen' '150 euro korting', dus het klopte precies. En was inderdaad vakantiepark Molenheide. Het park is dus inderdaad niet nieuw, maar ze maken reclame met nieuwe huisjes.