Na miskraam 27,28,29e dag knipperende smiley

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mokki, 27 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mokki

    Mokki Bekend lid

    27 feb 2019
    517
    448
    63
    Vrouw
    Op 28 januari 2019 heb ik helaas een vroege miskraam gehad. Waarschijnlijk was het vruchtje niet verder dan 5,5 weken maar de artsen hebben getwijfeld tot week 10. 12 februari 2019 was de zwangerschapstest negatief. Na 27 dagen begon mijn ovulatietest te knipperen (vroeger nooit, toen zag ik alleen direct de vaste smiley). Inmiddels knippert de ovulatietest 3 dagen, maar blijk ik niet zwanger. Iemand enige idee wat mijn lichaam zegr ?
     
  2. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    Allereerst; wat erg dat je een vroege miskraam hebt moeten meemaken. IK hoop dat je dit een goed plekje hebt kunnen geven.

    Dit staat in de bijsluiter:
    - Wanneer de test voor het eerst een stijging van je oestrogeenniveau detecteert, geeft deze Hoge vruchtbaarheid weer (knipperende smiley). Het resultaat wordt 8 minuten lang weergegeven.
    - Op de daaropvolgende dagen blijft de test Hoge vruchtbaarheid weergeven terwijl de test zoekt naar je LH-toename. Ga door met het dagelijks uitvoeren van de test om je LH-toename te vinden.

    Jouw lichaam zegt dus dat je piek nog niet gevonden is en je door moet testen. Dit kan een paar dagen duren.
    Ik ben geen ervaringsdeskundige met miskramen, maar dat je lichaam van slag is na een miskraam, dat is niets geks.
    Ik hoop dat de test snel stopt met knipperen en je een smiley geeft. En dat je gauw weer zwanger mag zijn!
     

Deel Deze Pagina