Na miskraam direct zwanger En bloed in baarmoeder

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Crln, 20 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crln

    Crln Lid

    20 mei 2019
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik heb vorige maand helaas een miskraam gehad maar nu direct weer zwanger! Zonder menstruatie ertussen. Zijn er meerdere die dit ook hebben gehad? Hoe hebben jullie toen geteld hoeveel weken je zwanger bent?

    Ik dacht namelijk 7 weken te zijn maar met de echo was het vruchtje maar 5 Mm wat wijst op 5-6 weken en geen hartje.... heb ook een dag bloeding gehad... daarnaast zag de gyn ook oud bloed in de baarmoeder.. al met al stelt het me dus totaal niet gerust en de gyn is in opleiding wat maakt dat er weinig ervaringen gedeeld kunnen worden.


    Ben benieuwd naar jullie ervaringen:)

    Groetjes
     
  2. Frullie

    Frullie Actief lid

    24 jul 2015
    296
    255
    63
    Hoi! Gefeliciteerd!
    Ik was ook direct na mijn vroege miskraam weer zwanger. Op 3 maart begon mijn miskraam en op 20 maart had ik een positieve ovulatietest, dus waarschijnlijk op 22 maart bevrucht.

    Waarom denk je 7 weken te zijn ? Ovulatietest gedaan? Anders is het heel lastig om in te schatten hoever je bent.
    Wanneer krijg je weer een echo?
     
  3. Crln

    Crln Lid

    20 mei 2019
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ha frullie!

    Nee irri geen ovulatie test gedaan... ik had de 23 maart de miskraam en dan zou eigenlijk ook mijn menstruatie beginnen, 17 april testte ik positief met clearblue 1-2 weken.. mijn echo was afgelopen donderdag en as donderdag weer opnieuw een echo.
    Zou het kunnen dat ik later bevrucht ben?
    Heel lastig inschatten maar cyclus wel altijd gelijk 26 dagen!

    Had jij wel een ovulatietest gedaan?
     
  4. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Na een miskraam kan je cyclus zeker even in de war zijn. Die dag van de miskraam moet je eigenlijk niet als 1e cyclusdag tellen. Meestal tel je pas bij de eerstvolgende menstruatie. Kan zeker zijn dat je cyclus dagen of weken of veel later pas begint.

    Hier was het ook de 1e cyclus na miskraam met 11 weken raak. Heel spannend maar nu toch echt een inmiddels bijna volgroeid meisje in de buik!

    Heel veel succes , blijft natuurlijk spannend en even afwachten...
     
  5. Crln

    Crln Lid

    20 mei 2019
    6
    0
    1
    Vrouw

    Aah gefeliciteerd wat fijn!!!!
    Wanneer heb jij toen een positieve test gedaan na miskraam? Jammer dat de gyn zo negatief afsloot zonder enige argumenten, hoor namelijk ook hele andere verhalen zoals de jouwe :) wel goed om te horen.

    Hoeveel weken ben je nu? Spannend!!!
     
  6. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.331
    113
    Vrouw
    Heel erg spannend, en ook moeilijk in te schatten hoe ver je dan ben idd, hoever was je zwanger toen je een mk kreeg omdat je zegt dat je op die dag ongesteld had moeten worden..
     
  7. Crln

    Crln Lid

    20 mei 2019
    6
    0
    1
    Vrouw
    23 maart.. en rond 17 april getest en toen gaf de clearblue test 1-2 weken aan..
     
  8. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Weet je zeker dat je baarmoeder leeg was na de miskraam? Dat dit niet het vruchtzakje is van de miskraam nog?

    Ik ben zelf direct zwanger geraakt na een hele vroege miskraam, maar kon dmv cyclusanalyse de eisprong volgen.
     
  9. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Uhm die test was een week of 8 na de miskraam. Maar was natuurlijk ook daarvoor al 11 weken zwanger dus was eerst bang dat het hcg daar nog van was.
    Bij een vroege miskraam hoef je daar niet zo bang voor te zijn.
    Nu 34.2 weken zwanger :)
    Zal voor je duimen:thumup:
     
  10. Crln

    Crln Lid

    20 mei 2019
    6
    0
    1
    Vrouw
    Nee want heb na de miskraam een echo gehad en toen was alles schoon en leeg..
    Wat is zon cyclusanalyse precies? Zwangerschap erna wel goed gegaan hoop ik?!
     
  11. Crln

    Crln Lid

    20 mei 2019
    6
    0
    1
    Vrouw
    Ah zo ja miss is dat bij mij ook wel het geval.. jeetje kan echt alle kanten op.
    Wel fijn dat je nu zwanger bent en het goed gaat.. laatste loodjes!! Spannend ook zeg, hou je het nog vol?!
     
  12. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Dat is wel fijn dat je weet dat het niet door de vorige zwangerschap komt.

    Cyclusanalyse volgen de de groei van de follikels en opbouw baarmoederslijmlaag. En ja ben nu 6 week zwanger met een kloppend hartje in mijn buik :)
     

Deel Deze Pagina