Na miskraam lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annahanna, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annahanna

annahanna Lid

14 jan 2010
    24
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds enkele weken een echte 'meelezer' op dit forum.

Ik worstel momenteel ontzettend met het volgende:

In januari gestopt met de pil.
    19 maart j.l. een positieve zwangerschapstest (tussendoor niet ongesteld geweest, wel een kortdurende ontrekkingsbloeding). Helemaal blij natuurlijk, maar op 1 april is het misgegaan: bloedverlies en na een week 0 HCG in bloed. Denk dat ik een week of zeven zwanger ben geweest.
    Nu zijn we zo'n 7 weken verder en ik merk dat ik het heel graag weer wil. Ik let ontzettend op evt. symptomen en ben er eigenlijk te veel mee bezig. erg jammer, want op deze manier geniet ook minder van het leventje dat ik nu heb en wat ook leuk is!

een aantal van jullie herkennen dit vast en zeker.

ik wou het even van me afschrijven.....

2. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Wat naar dat jullie een miskraam hebben gehad, erg verdrietig. Ik heb er zelf in totaal 4 gehad (verspreid over 4 jaar) en meestal had ik na 2 maanden weer een normale cyclus.

Ik hoop dat je gauw wat meer duiidelijkheid in je cyclus hebt mocht dat niet zo zijn ga dan naar de huisarts. Heel veel succes met zwanger worden

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben in januari met de pil gestopt, op 26 april gecurreteerd dus nu natuurlijk nog niet ongesteld geweest. Zal op zn vroegst eind mei wel weer komen. Ik denk dat jij ook gewoon moet afwachten, je kan nu nog niet spreken van een lange cyclus, want alles moet eerst een beetje herstellen in je buik.
    Rustig aan en probeer het los te laten. Ik probeer het los te laten door minder op fora zoals deze te neuzen. Verder is het heel moeilijk hoor, dat loslaten!!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik wil je even sterkte wensen. Een miskraam is al vreselijk en als je er dan nog dit soort ongein bij krijgt is het helemaal oneerlijk...
    Ik werd 31 dagen na de curretage weer ongesteld maar ken er ook genoeg die er 6/8 weken op hebben moeten wachten. Als het echt lang uit blijft ging ik gewoon even langs de HA, deze kan je verwijzen naar een gyn en die kan misschien helpen dmv een echo of medicatie om je ongesteldheid op te wekken. Succes ermee

Deel Deze Pagina