na miskraam nogsteeds zwanger gevoel

Discussie in 'Miskraam' gestart door oleander1986, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Hoi meiden, ik heb nu na mijn miskraam (ongeveer twee weken geleden) nogsteeds een zwanger gevoel. Mijn tepels blijven gevoelig (komt en gaat) af en toe nog misselijk, duizelig bij opstaan, steekjes en trekkerig gevoel in mijn baarmoeder. Ik weet´dat dit kan komen omdat er nogtseeds hcg in mijn lichaam aanwezig is/kan zijn, maar toch vind ik het maar raar. Herkennen jullie dit? Zoja, hoe lang duurde het voordat het wegging? Vind het nmnlk best moedlijk zo om weer verder te gaan en mijn miskraam een plaatsje te geven, omdat ikme nogsteeds zo zwanger voel...

2. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Met mijn vmk had ik hier ook last van, heeft bij mij 4 weken geduurd in t totaal, had toen ook echt krampen niet normaal! Is moeilijk he, zwanger voelen terwijl je weet dat je buikje leeg is.. Ik hoop voor je dat t snel overgaat.

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik heb hetzelfde, miskraam opgewekt maandag 3 mei, dus ook bijna twee weken geleden. Ook nog af en toe die zwanger gevoelens.

Ik heb vandaag kunnen bellen voor HCG uitslag en die is nog 1729. Dus zolang dat nog in je lichaam zit, voel je je ook nog af en toe zwanger.

Bij jou zal dat HCG ook nog niet weg zijn... Sterkte...

Ik zou ook willen dat het snel weg was, dan kun je het een plekje gaan geven, op deze manier blijf je er maar mee bezig.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    in februari heb ik ook nog lang last gehad. Heb even gedacht dat ik gelijk weer zwanger was. Maar dat was niet zo..
    Dus een week of 4 duurde dat die keer. De andere keren was het gevoel gelijk weg in eeen weekje ofzo.

Maar hoelang was je zwanger? en doe anders even een testje of bel je vk of gyn!

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Laat er even naar kijken door je vk of gyn als je het zelf niet vertrouwd. Luister naar je intuitie.
    Het kan zijn dat je nog hormonen in je lichaam hebt zitten. Na mijn eerste miskraam testte ik na 7 weken nog positief.
    Maar deze keer, bleef ik ook klachten houden en bleek het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn! Waar ik pas achter kwam nadat mijn eileider gesprongen was met alle gevolgen vandien.
    Dus luister naar je lichaam en als je het niet vertrouwd neem contact op met je vk of gyn!

6. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Dank jullie wel voor de antwoorden, het word gelukkig al weer iets minder zo langzaam aan.
    Ik kijk het nog even aan en als het in een week niet gewoon weg is, zal ik contact opnemen met de vk of gyn.
    Ik was 9 weken zwanger overigens...

Deel Deze Pagina