Man ik baal van mijzelf.. sinds zaterdag dus aan de deca, maar zondag tijdens een BBQ van vrienden 3 sigaretjes gerookt. Ook gister eentje en vandaag eentje. Ik voel me schuldig, wil het niet.. Ik stop er mee (voorheen 10 jaar gerookt).. wil er niet afhankelijk van zijn. Merk dat ik wat zwak ben, de stress probeer weg te wuiven.. Ik ga het ook niet meer doen, dat beloof ik mijzelf en verder iedereen hier. Ik vraag me alleen of in hoeverre het nu al schadelijk zou kunnen zijn.. heb ik nu al folikkels (na 5 injecties)? Ik heb nog geen ongi gehad na het stoppen met de pil. Ik hoop dat het wat meevalt, zeker omdat ik de vorige keer maar zo weinig eicellen had.. Oh wat ben ik toch een doos! Kan iemand mij een klein beetje gerust stellen?
Lieve schat.......... Maak je niet druk om de schade aan je follikels, maar stop nu wel met roken. Er zal nu nog geen schade zijn, dat geloof ik niet. Ik weet hoe moeilijk t is om te stoppen, ik heb tot vorig jaar September gerookt, en toen ik Puergon moest gaan spuiten ben ik ineens gestopt. Dus ik weet hoe moeilijk t kan zijn. Richt je niet op de mogelijke schade, maar richt je vanaf nu op t stoppen. Dikke knuffel,je kan t!!!!
Gezien je nog niet ongi bent geworden en deca gebruikt zal er weinig schade zijn. Er zullen ongetwijfeld eitjes klaar liggen, maar die groeien nog niet. De deca legt je eigen cyclus namelijk plat. Dus als je de puregon gaat spuiten zullen ze pas gaan groeien volgens mij. Maar ik zou wel proberen om te stoppen met roken. Hopelijk heb je nu meer eitjes. En zo niet, dan moet je eens vragen of ze je kunnen testen op vervroegde overgang? Of een andere combi van medicatie. Er zijn dames waarbij de deca de boel iets teveel plat legt namelijk. Succes en voel je dus niet al te schuldig. Hopelijk heb ik je zo een beetje gerust kunnen stellen.
Muppet, maak je niet druk meid. Natuurlijk is roken niet goed, maar je bent nog niet bezig met Puregon. De Decapeptyl zorgt niet voor follikels, maar legt je cyclus stil.
Als je nu stopt hoef je je echt niet schuldig te voelen! Waar je in zit is natuurlijk een en al stress, dus begrijpelijk dat je even een keer de fout in gaat. Volhouden om niet te roken en je focussen op de behandeling, mooie eitjes en een superbaby
meid maak je niet zo heel druk hoor... je bent idd nog niet met puregon begonnen dus eitjes groeien nog niet.. ikzelf heb gewoon gerookt tijdens alle behandelingen, en ook met de ivf behandeling en ben in de eerste poging en 1ste terugplaatsing zwanger geraakt.. (en ik opraat het overigens niet goed) maar gewoon om te zeggen dat de kwaliteit echt niet zo drastisch verandert hoor..
Mupert@ Meis net als de andere meiden zeggen maak je niet druk. ik rook ook , deca legt de boel stil idd . Bij poging 1 was ik gestopt met roken geen resultaat.Poging 2 door gerookt drie follikels en zwanger mk helaas.Ja roken is niet goed dat weten we allemaal maar zegt niet veel over hoeveelheid eitjes . Ik ben nu net als jij zevendagen deca aan het spuiten en ook nog niet ongi . hoeft ook niet. Mijn buik zet wel al op , maar ben nog steeds op gewicht. hou je gewicht wel in de gaten he! vanwege de punctie [ je roesje,] als je je gewicht niet weet geven ze mis te veel . Maar dat weet je vast al wel. Dikke knuf komt goed
hey lieve meiden, bedankt voor jullie reacties ben blij dat het waarsch. nog wel mee valt.. wel lastig hoor maar ik moet het nu voorlopig niet meer doen. Ik ga me, als het aantal eicellen weer tegenzit vragen of ze me willen nakijken op vervroegde overgang, maar voor nu wachten we het eerst nog af.. Pffff.... bedankt nogmaals voor jullie reacties
Mupert@ Denk om je zelf meis , mis komen we mekaar tegen zo ja steun ik je dan graag , als je dan wil dat ik op je wacht zeg je het maar. Ik ben voor je aan en hoef dan niet meteen weg . Tip mis dit weekend wat leuks gaan doen wandelen in het bos .
Lijkt me leuk om je ff te meeten. we zullen elkaar vast vaker zien de komende weken, was de vorige x ook zo, had ik steeds met dezelfde mensen een fm. Ik moet dit weekend helaas werken, even er op uit zit er voor ons helaas niet in. Vandaag niet gerookt maar had wel zin. Heb er echt tegen moeten vechten (erg is dat, zelfs als je af en toe rookt!) Zit alleen totaal niet goed in mijn vel, voel me mijzelf niet, gevoelloos, sip, depri.. en ik weet niet waardoor. Zo ineens. Zou dat van de deca kunnen komen? Bleh.. loop alleen maar te janken vandaag en ik snap zelf niet eens waarom.. PMS? Deca? Angst? Waarschijnlijk een combi..
Muppet@ Meis kop op ik zal je steunen komt goed. Jammer dat je moet werken mis ook afleiding? Of een film gaan kijken samen werkt hier ook wel . Het kan idd door de deca enz komen dat je je even niet heppie voelt , je kunt beter nu de tranen er uit laten komen dan als je een tp hebt meis want de spanning moeten we dan niet hebben. Bij mij viel nu net ook de hooftpijn mij aan pff heb de hele dag gewerkt was weer wennen , kreeg even de melding halo je bent met hormonen bezig denk om je zelf! roken is nu echt niet erg meis minder is goed , moet ik ook weer doen maar pff wat lastig.
werk was best een goede afleiding vandaag.. ongi is ook doorgebroken. Voelde me na het werk wel weer chagrijnig en depri..arme vriend, die moet het ontgelden.. ben dan echt niet makkelijk.. Nu even lekker relaxen.. Je moet idd minder roken meid.. spreek met jezelf af hoeveel je er per dag mag. Hoeveel rook je er nu?
Mupert@ Fijn dat werk een mooie afleiding is geweest. Ik rook te veel , maar dat gaat straks wel weer zakken komt wel goed. Bij jou ook door gebroken de ongi ! Hier weet ik de oorzaak van mijn hooftpijn bruin verlies nog niet echt ongi zal nog wel komen. Heb vandaag kalm aan gedaan nergens zin aan , het is dat we boodschappen moesten maar anders had ik makkelijke kleren aan gedaan pff kan je sons hebben zoon dag bleh
hey marnat, hoe is het nu met je? ik ben voornamelijk erg moe.. kan wel tot 11:30 doorslapen als ik kan blijven liggen... gaap. Morgen fm!!! Ik zie je daar!
Meis hoe gaat het met je ? Groeit emmy goed bij jou? Ik las dat er maar drie bevrucht waren Hoop en duim voor je dat het toppers zijn. Hier moe moe en nog een moe. En als ik op bed lig kan ik of niet slapen of duurt lang . Was vandaag heel moe , maar nu weer klaar waker pff word er niet goed van.
ik heb geen idee of het groeit.. kon ik af en toe maar even kijken .. mijn buikpijn wordt gelukkig al minder.. heb wel spierpijn nog steeds maar ook dat is iedere dag iets minder. Ik vond 3 in de eerste instantie ook maar weinig, maar als je nagaat dat je zonder deze "hulp" je zowiezo nooit zwanger was geworden dan is het wel weer veel. Jij bent ook zo moe he? Vreselijk is dat.. ik lig vaak rond acht uur op de bank, bijna te wachten tot we op bed gaan.. denk dat de tijd dat ik al vroeg alleen op bed ga er straks wel aan zit te komen. Ook kom ik mijn bed niet uit.. tis dat ik nu een weekje vrij heb.. Moet je nu vaak heen voor een fm? ben erg benieuwd hoe het verder met je is en of je al weet wanneer de punctie is.. hoe groot zijn je follikkels nu dan? Ik weet dat je niet veel wilt zeggen.. ik respecteer dat.. al betekend dat niet dat ik er niet aan denk.. lieve knuffel voor jou..