ja er waren maar 3 echte top toppers, en die gebruikten ze en de rest ging weg. Wij gaan dan naar Turkije, waarschijnlijk naar kemer, een hotel naast het hotel waar we onze eerste vakantie samen hadden toen mijn man nog in turkije woonde. Ff ook wat herinneringen ophalen hihihi.
hahaha ja ik heb ook heeeeeeeel veel zin om te gaan. En het is ook nog niet duur ook! Als ik nu nog vrij had dan waren we nu tijdens de kerst gegaan 400 euro per persoon all in. Echt spotgoedkoop tijdens de kersttijd!
hhahahah ja serieus. Limak Limra Resort. Hotel in Kemer - Turkije. Boek Limak Limra Resort bij DTI Travel. Aub voor je uitgerekend hahah nou ja het is 419 euro per persoon Kom we gaan de koffers pakken hahaha
nou ja seg, thuis blijven is duurder! ik probeer te zien of er nog beschikbaarheid is vanaf 12/13 dec voor 8 dagen maar de site zit vast zeker inclu vlucht en all inclusive verzorging is dat een koopje. daar kan je lekker bijkomen! maareh, is dat voordat je de cryoos terug krijgt? wat heerlijk zeg. geniet er maar van!
Nou wij gaan nu pas in april , omdat ik al ben begonnen ben met werken en ik nu geen vrij meer krijg hihihi. Maar zelfs dan moet je op tijd zijn hihi. Ik ga ff voor je kijken hij is idd soms errug langzaam hahaha
ja daarom crashte ik ook! is dat voor TWEE personen? en dan vliegen we niet met STORTNEER AIRLINES?? ik denk dat ik even met klingman moet gaan praten opeens.... thanx! PS dat we vertrekken in dusseldorf is al helemaal apart, daar liggen onze cryo's! *jat*
hahaha ja dat is echt voor 2 personen. Dan vlieg je met sky airlines staat heel goed aangeschreven is van de kayigroup oftenwel de groep waar dtitravel en gtitravel van is. Een duits/ turks bedrijf. Hahah dat je dan vanaf dusseldorf vertrek tja misschien een goed voorteken voor de volgende keer . Er werkt in limak limra ook een hele bekende kok van turkije, dus dat kun jij direct testen hihih. Ga maar eens met hem overleggen. Misschien brengt het jullie ff lekker rust voor de volgende poging
ik zal eens even overleggen ja hehehe ali riza dolkoles kookt er? die is een turkse (kook)bekendheid toch? hmm, t zou wel erg halsoverkop zijn, want we wilden eigenlijk een weekje chillen hier thuis. zal t eens even op ons laten inwerken