na paar uur zwangerschapstest toch positief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kleintjee, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    heeft iemand dit ook wel eens gehad??
    vandaag is mijn nod.. nog niks van ongi te bekennen, krijg altijd de dag voor ik ongesteld word erg last van buikpijn, voel dan gewoon dat ik ongi word..
    deze keer had ik echter vanaf mijn eisprong al zo'n erge buikpijn, wel een beetje buikpijn zoals als ik ongi word..
    heb ook een keer een hele erge steek gevoel, duurde ongeveer 1 minuutje, deed erg pijn, kreeg er tranen van in mn ogen, heb sindsdien ook al buikpijn dus, nu ongeveer 2 weekjes.
    had 's nachts soms wat last van misselijkheid.. ook wel wat lage rugpijn, maar ik heb een nogal scheve rug dus ik heb eigenlijk chronisch rugpijn, maar nooit onder!
    heb ook me temp bijgehouden, normaal altijd rond de 37 maar nu heb ik 37,8 of zelfs 37.9 ik temp trouwens 's morgens
    nu deed ik eergisteren een test kv 2v5 eerst niks te zien, had hem in een kastje gedaan, kastje dicht..
    later ging ik nog eens kijken, stond er opeens een licht streepje, was niet zo dat ik 'm helemaal in het licht moest houden ofzo, je zag wel een streepje.
    nu heb ik al eens op internet gezocht natuurlijk, maar ik word er echt niet wijs uit!
    ene zegt een drooglijntje, andere zegt dat die toen gewoon zwanger was!
    heb nu ook weer erge buikpijn op het moment, ben ook echt erg misselijk nu..

    is er iemand die hier ervaring mee heeft??
     
  2. MissGin

    MissGin Fanatiek lid

    1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Heb je een foto van de test?
    En anders gewoon nog een testje doen.
     
  3. menneke1990

    menneke1990 Bekend lid

    3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Heb je een foto?? Gr
     
  4. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb helaas geen foto, ben nu bij mijn vriend tot maandagavond, en de test ligt thuis helaas!

    misschien dat iemand voorbeeld heeft van een drooglijntje??

    iig wel al bedankt voor jullie snelle reacties!
     
  5. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb trouwens wel vaker van die testen gedaan van de kv 2v5
    maar als het negatief was, kwam er ook een drooglijntje, was 't gewoon helemaal wit, met de controle streep wel dan..
    had er toevallig ook nog 2 liggen, heb even liggen vergelijken.. kon op de andere toch echt een streepje vinden (die waren negatief) hoe ik ook keek of hoe ik ze ook in het licht hield.. helemaal niks!
     
    Mamavanhjs vindt dit leuk.
  6. Vlinder125

    Vlinder125 Niet meer actief

    Ik heb dit ook een aantal keren meegemaakt met kv2v5. Dat na een (paar) uur een heel dun lijntje kwam. Helaas betekende dit bij mij niks.
     
  7. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dit dus
     
  8. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties

    bij mij is het wel geen dun lijntje, maar gewoon net zo dik als de controle lijn..
     
  9. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zou zeggen doe er over een dag of 2 nog een.
     
  10. Vlinder125

    Vlinder125 Niet meer actief

    Sorry, ik bedoel dun als in licht lijntje. Het was ook lastig te zien of deze roze of grijs was. Eigenlijk zou je de test gewoon na 5 a 10 minuten weg moeten gooien... maar dat is lastig ;)
     
  11. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    idd lastig haha!
    heb er zelfs nog een paar van een paar maanden geleden, die waren negatief dus zijn nu nog steeds omo wit.. doe dat eigenlijk altijd, na een paar uurtjes nog ff kijken.. weet niet waarom..
     
  12. masrya

    masrya Fanatiek lid

    11 sep 2014
    1.270
    2
    0

    Denk dat wij dat allemaal wel doen hoor haha

    gewoon nog een testje doen met ochtend urine.. wellicht morgen of zondag samen met je vriend? :)
     
  13. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb vanmorgen ook nog een testje gedaan, eerst na ff kijken zag ik aan de bovenkant wel paars komen, maar ben daarna gaan douchen aankleden opmaken enz, dus heb weer ff later toch nog maar gekeken, precies hetzelfde als de test ervoor, weer een streep.. ik vind hem wel duidelijk, is niet zo dat ik echt mn ogen moet scherpstellen ofzo voor ik hem zie.. en ik heb eigenlijk ook nog een bril nodig, maar die heb ik nooit op!
     
  14. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Dit zijn bij mij de indroog streepjes die ik nu al 3 testen achter elkaar heb
    Het is echt een penne streepje

    Als jou streepje paars/roze is en even breed als de controle lijn kun je er van uit gaan dat het positief is
     
  15. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Hi toch hebben we een foto nodig om te kunnen beoordelen helaas. Zo kunnen we je niet vertellen of we iets zien of niet.
     
  16. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Deze ervaring heb ik ook. Ene keer gebeurt dat wel dat indroogstreepje en de andere keer blijft ie omo-wit (geen peil op te trekken), beide leren niet zwanger. Mijn ervaring is: als je zwanger bent komt de 2e streepje binnen die 5 minuten wel.

    Maar goed dit is mijn ervaring misschien hebben andere mensen het anders meegemaakt ;)
     
  17. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties allemaal!
    Hippo89
    Mijn streepje is wel donkerder, paars maar wel veel lichter dan de controle streep, wel even breed!
    Is er misschien nog iemand met zo'n uitdrooglijntje??
     
  18. Stando

    Stando Bekend lid

    5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vorige week vrijdag. Mijn jongste ging huilen, weggelopen en na ongeveer twintig minuten zag ik dit...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. kleintjee

    kleintjee Actief lid

    9 okt 2014
    317
    1
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij is toch zeker wel wat duidelijker.. Dat weet ik wel! Misschien nog mensen met ervaringen of foto's??
     
  20. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Ja, deze: kwam vrij snel (30 min geloof ik). Ben dezelfde middag ongesteld geworden. Om te checken of het geen innesteling was dag erna, 3 dagen erna en 6 dagen erna nog getest. Waren omo-wit. Kan ook zijn dat je wel bevrucht bent en al een kleine hoeveelheid HCG hebt aangemaakt maar dat het dan alsnog mis gaat en je 1-2 dagen later ongesteld wordt. Veel gaat mis tussen eisprong en NOD. Weet niet of je al op NOD zit/bent maar anders overmorgen nog eens proberen.

    Hoop uiteraard dat die van jou wel echt positief is en mooi oploopt :)
     

Deel Deze Pagina