wij zijn opzoek naar een leuke duidelijke liefst korte meisjesnaam! De naam die ik erg leuk vond was lizzy maar Mijn man vind hem niet top en laatst zij iemand toen ze namen aan het verzinnen waren dat lizzy een honden naam is beetje jammer😞 Vind het heel moeilijk heb gewoon bij geen enkele naam het ja dit word het gevoel!
En Lizz? Dan kun je Lizzy altijd nog als 'koosnaampje' gebruiken. Ik vind Lizz ook geen hondennaam en prima geschikt voor een volwassen vrouw (Lizzy vind ik voor een volwassen iemand niet zo leuk).
Nou ik heb nog nooit een hond gezien die Lizzy heet hoor, beetje rare associatie. Maar goed ik vind Lizz inderdaad ook leuker haha Misschien vind je namen als Leah, Nova, Evi, Joy of Fay leuk?
Lastig ja een naam vinden. Als je man Lizzy niet leuk genoeg vindt dan houdt het op. Maar ik zou me niet van de wijs laten brengen door iemand die het een naam voor een hond vond, al is het moeilijk om zo'n opmerking langs je neer te leggen kan ik me voorstellen. Mijn mening: Lizzy is een hele leuke naam. Ook voor een volwassene. Niemand kent nu misschien een volwassen Lizzy dus is dat moeilijk voor te stellen, maar dat is net zoiets als dat de oudere Corrie's en Ria's van nu ook ooit een baby waren. Ik vind Corrie namelijk niet echt een babynaam, maar toch waren er ooit heel veel Corrie-baby's! En anders zou ze er tzt altijd nog Liz van kunnen maken.
Liz is toch hartstikke leuk? Dan maak je er als koosnaampje (en vooral als ze nog klein is) gewoon Lizzy van. Ik vind het geen hondennaam. En ach, tegenwoordig geven mensen hun hond allemaal mensennamen! (Max, Bram, Joep, Tjerk, Sem, Bente, Yfke, Nikki...honden van buren en kennissen)
Bedankt dames staan leuke namen tussen! Ik zal er eens een paar voor gaan leggen en tja ik vind liz ook leuk maar mijn man ook niet hij vind liza leuker maar dat vind ik iets minder. En ja die persoon die zij dat het een hondennaam was zijn we heel goed bevriend mee misschien dat ik het me vandaar een beetje aantrek maar er staan heel veel leuke andere namen hierboven dus misschien een van die ik vind Nina ook erg leuk!
Hoewel Lizzy niet de naam is op mijn geboorteakte wordt ik al vanaf heel klein Lizzy genoemd!! Helemaal geen honden naam! Ik ben altijd onwijs blij geweest met mijn naam! Nog nooit iemand tegen gekomen met een hond die Lizzy heet hoor.. Haha! Ben er nog altijd trots op, dus ik zeg DOEN! 😄