Ik heb sinds gister onwijze pijn in het midden net onder mijn borst.. Ik heb geen 5 minuten geslapen vanacht. Elke keer als ik draai of te diep adem dan doet het pijn. Elke keer als ik slik voel ik die pijnscheut weer.. Het lijkt wel of mijn slokdarm open ligt ofzo.. ik weet het niet.. Het is echt het gebied in het midden, onder men borstbeen.. ja het is moeilijk uit te leggen.. maar misschien weet iemand wat het kan zijn? Heb ook onwijze keelpijn trouwens maar dat zal wel wat anders zijn.. zit te twijfelen of ik de HA zal bellen voor een afspraak....
Jeetje, ik zou niet weten wat daar zit, ik dacht dat je bedoelde onder je borstkas en daar zit je maag, heb je geen zuurbranden?
ja maar waar komt dan die pijn vandaan? Ook als ik slik voel ik het he... Lijkt net of mijn speeksel ergens langsglijd wat een pijnscheut veroorzaakt.. Heb niet geslapen vanacht. Wist niet hoe ik liggen moest van de pijn elke paar seconde.. Als ik een bepaalde beweging maakte deed het gewoon onwijs pijn...
ik zou gewoon maar even naar de huisarts gaan misschien heeft het iets te maken met heel erg zuurbranden daar kan je ook behoorlijke pijn van hebben..weet ik uit eigen ervaring..
Volgens mij is het gewoon een heftige aanval van maagzuur. Daar kun je trouwens ook keelpijn van krijgen. Misschien even langs de apotheek voor een drankje (Antagel ofzo). En als dat niet helpt toch even naar de huisarts.
Pff ik heb het nu al weer.. Weer van die pijnlijke steken.. Is echt niet fijn meer.. Het doet echt onwijze pijn. word weer een slapeloze nacht denk ik..
waarom ga je niet gewoon naar de huisarts? Die kan je het beste helpen! Misschien heeft het wel helemaal niks met je zwangerschap te maken! Hoop dat je wat lekkerder kan slapen vanacht! Beterschap, kus miek
Ik had vorige week ook wat last onder mijn ribben en heb toen aan de verloskundige gevraagd wat dit kon zijn en zij zei dat het ook wat pijn aan je ingewanden kan zijn omdat die al aan de kant worden gedrukt om ruimte te maken voor de kleine en de een heeft daar meer last van dan de ander. Hoop dat je er iets aan hebt. Liefs Ivana
Klinkt als iets wat ik ook vaak heb. Wat bij mij helpt is heel rustig volledig strekken, dus armen boven je hoofd, 1 keer (of meerdere keren) goed en diep ademhalen en dan voel iets kraken/klikken en dan is het bij mij weg.. Hyperventilatie/verkeerd ademen is meestal oorzaak!
nee dat is het niet denk ik gupsie.. auw ik ga dood van de pijn iedere keer die steken.. wat kan het toch zijn.. toch mar naar de HA morgen..
He, hier nog een die hetzelfde heeft! Ik heb er weinig aandacht aan geschonken omdat ik dacht dat het wel vanzelf over zou gaan. Het gaat dus niet over. Ik had het al vrij vroeg in de zwangerschap en het is wel iets minder geworden, tot vanacht, toen had ik het weer heel erg. Dacht gelijk dat er iets met mijn hart was, want het was deze keer heeeel heftig! Deed ook pijn met omdraaien in bed enzoo. Weet ook niet goed wat ik ermee moet Bar!
klinkt best bekenbaar ja.. Nou ik ben er achter gekomen, ik ben gister met 2 kussens gaan slapen, het ligt niet echt lekker maar ik had er veel minder last van. Ook heb ik een rennie genomen.. Ik heb maar een paar keer een lichte steek gehad nog dus ik denk dat of de kussens of de rennie heeft geholpen.. Gelukkig maar.. En ik ben pas net wakker dus haha..
Dan zal het toch wel maagzuur zijn bar. Blijf er echter niet mee rondlopen als je het niet vertrouwd. Mijn moeder is twee jaar geleden met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht, ze dachten een hartaanval, maar later bleek het dus heel erg maagzuur te zijn, maar ze was wel mooi helemaal van de wereld en we zijn ons allemaal rot geschrokken.
Ik ben niet zwanger maar herken de pijn wel heel erg.. ik heb heel pijnlijke steken onder mijn borstbeen en voel het soms onder mijn borsten. de ha heeft het syndroom van Tietze vastgesteld: een goedaardige tijdelijke aandoening aan het borstbeen. de pijn wordt vaak verward met die van een hartaanval. na een paar maanden gaat het over... misschien is dit het wel
Hoi, Hier nog een, ik heb het sinds van de week. Super pijnlijk en je kunt er echt niet van slapen. Heb ook rennies, gele vla en melk geprobeerd. Dit geeft eventjes verlichting maar niet echt. Vanmorgen heeft de VK gaviscon voorgeschreven en ik heb nu al een paar uur geen last meer.... echt een verademing! Het is een drankje dat je na het eten en vlak voor het slapen moet innemen en het werkt dus echt bij mij. Ik trek er helemaal van bij hihihi... Succes ermee, hopelijk hebben jullie er ook wat aan. groetjes, Miek
Klink mij ook erg bekend. Ik heb sinds kort ook heel erg veel last van maagzuur. En dat kan behoorlijk heftig zijn, zo erg dat ik er s'nachts helemaal gestoord van wordt. Ik doe geen oog dicht en het kan best pijn doen. Ik heb ook gaviscon hiervoor, maar dat wil s'nacht niet altijd werken. Dan eet ik meestal een bakje yogurd met appel, dat helpt mij in combinatie, klinkt misschien een beetje vreemd Bar, waar je ook op kunt letten, is wat je eet. Koffie, thee, prik, sinasappelsap, pittig en gekruid eten, maken het alleen maar erger. Dus eet en drink dit vooral niet in de avond. Ik dronk altijd een kop thee s'avonds, maar dat doe ik nu dus niet meer, want dat slaap ik helemaal niet meer van de zuurbranden. Suc-6 ermee en als het te erg wordt, dan moet je toch maar naar de HA gaan. Groetjes Dapi