Tja zoals de titel al aangeeft, we zijn met ons kleintje op komst al druk aan de slag gegaan met een naam. Maar we kunnen dus eigenlijk geen namen vinden die bij Malou en Ruben passen . We hadden nog een jongens en meisjes naam 'over' voor als de tweeling 2 meiden of 2 jongens geweest waren, maar die vinden we niet meer zo heel leuk eigenlijk . Dus ik denk ik roep jullie hulp in! Haha! Dus als iemand een tip/tip's heeft voor een leuke naam, graag ! Alvast heel erg bedankt! Liefs, Hanneke!
Meisje - Eva - Jasmijn - Anouk - Fleur - Britt Jongen - Stijn - Milan - Jesse - Thijs - Lennart Hier misschien iets tussen?
Meiden, alvast super bedankt! Zo zie ik maar weer dat er meer past als we denken! Haha! Meer is natuurlijk altijd welkom maar deze heb ik in ieder geval even genoteerd! Grappig trouwens dat ik twee keer Benthe/Bente tegenkom, dit is de meisjes naam die we over hebben. Vind hem nog altijd leuk, maar weet het nog niet! haha! Zie hier nl ook nog andere namen staan die me wel iets doen zegmaar! Liefs, Hanneke!