naar buiten

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 30 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    ik had een vraagje met hoeveel weken gingen jullie met de kleine naar buiten???
    ik hoor van verschillende mensen andere dingen, ik zou het liefst zo snel mogelijk naar buiten willen denk ik hahahahaha lekker SHOWEN!!!

    xxx
     
  2. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ik ging na 1.5 week al naar buiten. met de 1ste was het makkelijker want die is in de zomer geboren en als het mooi weer kun je gewoon lekker gaan wandelen met de baby. lekker warm inpakken dan is er niets aan de hand. :D :D

    groetjes jacoba
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik ging einde kraam tijd al naar buiten (caitlin was 5 a 6 dagen)en dat was in nov
    als je maar zorg dat koppie lekker warm is en de rest natuurlijk
     
  4. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Kaylee is na twee weken uit t ziekenhuis gekomen en nog eens vijf dagen later hebben we voor t eerst gewandeld, eenkwartiertje maar hoor, meer durfden we niet met dat kleine propje (ze was toen 2100 gram).
     
  5. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Wij zijn precies een week later voor het eerst naar buiten gegaan met Milan. Ons werd vertelt dat je naar buiten mag zodra ze weer op het geboortegewicht zitten en ze zich goed warm kunnen houden.
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    vijf dagen in het ziekenhuis, en daarna nog een week gewacht en toen lekker naar buiten.

    Maar ik heb ook al eens iemand gehoord die na twee dagen al naar buiten ging.

    Tis maar net wat jij goed acht denk ik.
     
  7. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    Ik na 10 dagen er werd gezegt dat ik 10 dagen thuis moest blijven maar als het lekker weer was en niet te koud mocht het wel wat eerder.
    Maar ik moest hem wel heel goed inpakken ook al was het lente :)

    groetjes Joƫlla
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ben na een week weer naar buiten gegaan.......
     
  9. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ben ook na een week een stukje gaan wandelen met Nynke.
     
  10. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hmm, even graven in mijn geheugen... volgens mij toen ons dochtertje 8 dagen was. Ik was toen net de 3e dag thuis uit het ziekenhuis. Man wat liep ik trots te stralen achter de wagen, zo van: kijk mij eens? ik ben moeder!!! Maar helaas, bijna niemand die dat zag :(
    Tot ik een van de zwangerschapsgym tegenkwam, zij moest nog bevallen. Kon ik toch mijn verhaal en trots even kwijt.

    Mijn kraamhulp had gezegd: geboortegewicht en lekker inpakken, dan kun je zo naar buiten. Ik moet zeggen dat mijn wandelingetje toen wel zwaar is gevallen. 500 meter lopen en ik was kapot.

    Groetjes van Kiki
     
  11. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ben pas na zo'n 12 dagen naar buiten gegaan, omdat ik na de keizersnede een heel laag HB had en een blaasontsteking, ik was nog niet voldoende aangesterkt om naar buiten te mogen. maar idd, geboorte gewicht en lekker inpakken en dan kun je naar buiten.
     
  12. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Oh, wat een heerlijk vooruizicht....!!
     
  13. Niet meer actief

    heey carmen, heerlijk heey!!!
    jij bent in ieder geval sneller dan mij aan de beurt!!!
    maar ik ken echt nie meer wachten, ik wil ook zoooo graag pronken!!!
    maar je hoort zo veel verschillende verhalen over naar buiten gaan, vandaar mn vraag hahahahahaha

    xxx
     
  14. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Nou, moeilijk hoor, dat " wachten". Mijn geduld wordt aardig op de proef gesteld! Terwijl het nog gewoon een week of 5 kan duren natuurlijk. Ach, de kleine komt maar wanneer ie er klaar voor is. Anders dan afwachten, kunnen we niet.

    Jij schiet trouwens ook wel lekker op hoor!
     
  15. Niet meer actief

    jah het schiet idd al aardig op maar toch ahahhaah
    ik heb ook nie zoooo veel geduld dus ben er echt mee bezignu hoor om haar in mn armen te houden hahahhaah
    alles staat al klaar hahahahha

    xxx
     

Deel Deze Pagina