Naar de dokter... maar niet voor mijn vruchtbaarheid.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sunnycloud, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

    sunnycloud Fanatiek lid

    28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Al een paar weken voel ik me erg depri, om mij heen zijn de meesten bevallen. Ik hoopte dat het dan nu makkelijker werd, helaas dus niet! mijn vriendinnen zijn allemaal na mij gestopt met de pil en de ene was na vijf maanden zwanger, de andere na 2 maanden, de andere na drie maanden en de laatste direct.
    Al die tijd probeer ik echt blij te zijn en ook lief voor ze te zijn. Ik ga mee shoppen, koop leuke dingen voor ze en we hebben het over niets anders meer als hun zwangerschappen.

    MAAR NU TREK IK HET NIET MEER!

    Ik ben totaal op, huil alleen nog maar zodra ik tot rust kom, voel me rot en kan niet meer vrolijk worden. Ik probeer het echt, maar het lukt niet.
    Normaal zul je mij nooit zien huilen en ben ik juist heel optimistisch, kan het altijd goed relativeren
    Nu vroeg ik mij af of er meer meiden hier last van hebben en of jullie hier ook voor naar de dokter gaan.
    Misschien helpt het als ik mijn verhaal kan doen... ik weet het niet meer.

    liefs
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meid ik kan me voorstellen dat je niet lekker in je vel zit
    Als je denkt dat je naar een dokter moet gaan moet je dat doen meis
    Jij alleen voelt hoe en wat
    Mischien is het wel verstandig om een afspraak te maken bij een gyn ,want je bent ook wel een best tijdje bezig
    Hoop dat je je beter gaat voelen meis
    Dikke knuf voor jou
     
  3. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey sunnycloud,
    ik herken je verhaal wel een beetje. ik heb ook moeite om positief en vrolijk te blijven. zaterdag is mijn beste vriendin bevallen en we zijn tegelijk begonnen met proberen. mijn zusje is ook weer zwanger (in 1x). meestal lukt het me de blijheid over hun zwangerschap te scheiden van mijn eigen verdriet, maar soms is het toch heel confronterend. ik bereid me ook voor op wie zou kunnen zeggen dat ie zwanger is, zodat ik er niet zo van schrik.
    ik word meestal weer optimistischer door verhalen die ik hier lees van meiden die nog langer bezig waren dan ik en zwanger zijn.
    misschien helpt het je om met een psycholoog te praten over je verdriet en kan ze je helpen om er positiever naar te kijken of te accepteren dat het niet zo loopt als je zou willen.
    heel veel sterkte meid! en laat nog eens weten hoe het gaat. liefs, lauwie
     
  4. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Gewoon naar de huisarts gaan hoor. Vooral als het je in je functioneren belemmerd of gewoon dwarszit moet je gaan.
     
  5. sjolie

    sjolie Actief lid

    11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    hallo

    Ik ken het gevoel ook wel alleen maar zwangeren om je heen, ik zou gewoon naar de dokter gaan.
    Ik wens je heel veel succes en hopelijk knap je snel een beetje op.

    groetjes sjolie
     
  6. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Ik ken het gevoel persoonlijk niet maar ik kan me er wel íets bij voorstellen hoor. Heel normaal. Ik was zelf in maand 5 zwanger en dat vond ik al lang duren. Ik denk dat je gevoel volkomen normaal is en huilen lucht dan misschien lekker op. Gewoon je gevoel lekker laten gaan en huilen als je daar zin in hebt. Helpt het misschien om er met je vriendinnen die wel zwanger zijn over te praten?
     
  7. joseetje26

    joseetje26 Fanatiek lid

    30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja ik snap wel wat je bedoeld, 2 vriendinnen van mij waren allebei binnen 3 maanden zwanger, tja sinds ik gestopt benmet de pil 8 maanden geleden na 10 jaar pilgebruik komt er maar geen normale cyclus opgang, heb echt het gevoel dat het zo nooit gaat lukken.
    ik ben wel blij voor ze maarja toen ik hoorde dat ze zwanger waren heb ik wel een klein traantje gepinkt, niet eens echt jalouzie maar gewoon onzekerheid, gaat het bij mij ook lukken?

    greotjes jose
     
  8. Vanilia

    Vanilia Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

    Ik snap heel goed hoe je je voelt. Wij zitten nu in ronde 15. Mijn nicht en een collega zijn veel later als ik begonnen maar de een is 7 maanden en de ander 6 maanden zwanger. En bij mij is er nog 'niks'. Soms voel ik me best down en wordt ik emotioneel. Maar gelukkig zijn die dagen kort van duur. Probeer er niet teveel aan te denken. En anders anders kun je nog altijd langs je huisarts zodat ze in het ziekenhuis een inwendig onderzoek kunnen doen. Ikzelf ben 3 weken geleden ook gegaan naar de huisarts en dat luchte wel op moet ik zeggen.
    Kop op, het komt vast goed allemaal ;) .

    Liefs Vanilia
     

Deel Deze Pagina