naar de dokter ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nickey, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickey

    nickey Lid

    2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hai,

    Ben nu 30 jaar en we zijn al 2 jaar bezig. Nu denk ik zelf aan een doktersbezoek. Zie daar een beetje tegenop. Ik lees er verder ook niet zoveel over of zoek geen informatie over zwanger worden. Heb ook nooit getemperatuurd e.d. Ik heb zelf het idee dat ik nu een volgende stap moet ondernemen. Wie kan me een beetje advies geven of is al bij de dokter geweest en kan me wat meer vertellen?

    :(: :oops:
     
  2. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi wij zijn doorgestuurd omdat ik maar zo,n last bleef houden van mijn ongie had ook veel pijn. Toen is het balletje gaan rollen de gyno vroeg toen aan mij ofdat ik kinderen wilde en of ik niet zou stoppen met de pil. Aangezien ik slecht tegen de hormonen kon. En nu zitten we vollop in de MMM. Ik wens je succes he met je verdere traject. Oja manlief zijn zwemmers zijn de eerste keer goed bevonden. We zitten nog op uitslagen te wachten. Het is onbegrepen zo kun je het noemen. Er word ook met de regelmaat bloed geprikt in het EMC. :rolleyes: Succes he!
     
  3. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik denk dat het na 2 jaar proberen toch wel tijd is om naar de dokter te gaan hoor!

    Waarschijnlijk zullen ze het zaad van je man/vriend controleren eerst, en misschien bij jou wat onderzoekjes doen!

    Grote kans dat de ha je doorstuurt naar een gynaecoloog!
     
  4. nickey

    nickey Lid

    2 jan 2006
    35
    0
    0
    Hai,

    Sorry Jennie ik kan je niet echt volgen. Bloed prikken ? en wat is er onbegrepen ?

    Schrik een beetje van je verhaal, moet nog naar de dokter voor info.

    Bedankt voor je reactie Wup. Gister toch nog even de dokter gebeld maar die had vakantie totdat ik op vakantie ga. Dus daarna dan maar. Had ik net alle moed bij elkaar geschraapt...
    Zie er tegenop wat ik moet zeggen en ben bang naar huis te worden gestuurd met niks of ga maar eerst een half jaar temperaturen.

    ciao
     
  5. jennie72

    jennie72 Bekend lid

    6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi nee we zitten gewoon in de MMM dit word er bij ons gedaan. Dat is voor iedereen anders. Er word bloed geprikt voor de eisprong die ik niet altijd heb das alles. ;) succes.
     
  6. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Of je moet temperaturen verschilt heel erg...de een wil het wel de ander niet. Ik heb het nooit gedaan, en het is ook niet altijd even betrouwbaar volgens mij.
    Dan zou je misschien beter een tijdje ovulatietesten kunnen gebruiken!

    Ben je wel altijd regelmatig ongesteld?
     
  7. Karo

    Karo Lid

    9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Nou, na 2 jaar proberen zou ik idd ook een arts raadplegen en me zeker niet voor nog eens 6 maanden naar huis laten sturen. Kan je geen doorverwijzing eisen?

    Hier in België is dat simpeler, daar kan je gewoon rechtstreeks met de gyn een afspraak maken en moet je niet doorverwezen worden.

    Natuurlijk... als je nog geen cyclusopvolging hebt gedaan, weet je eigenlijk ook niet wanneer je ei is en dus wanneer je intensief moet klussen... Misschien toch maar eens beginnen om je cyclus nauwgezet op te volgen zodat je daar een zicht op hebt bij je eerste afspraak.
     
  8. jessie33

    jessie33 Actief lid

    2 apr 2007
    332
    0
    0
    Ik zou ook na twee jaar proberen ook naar de huisarts gaan, en die zal je wel door sturen.

    Groetjes Jessie33
     
  9. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    wij zijn naar de huisarts geweest en eerst is mijn man s sperma onderzocht(vrijdag de uitslag)dan gaan ze verder kijken
     

Deel Deze Pagina