Heey, Wie kan mij een beetje raad geven. Normaal gaan wij in december voor een tweede wondertje. Nu echter is er wat voorgevallen.. Mijn pil is in de dichtste apothekers niet ik voorraad omdat het een nieuwe is, dus heb ik hem laten bestellen.. Maar nog steeds niet toegekomen. Ik heb nu al 4 dagen mijn pil niet kunnen nemen.. Wel gevreeën gisteren,.. Is er een kans op zwangerschap? Wat doe ik het beste mijn pil innemen moest hij morgen of overmorgen in de apotheek zijn of beter niet wegens kans op zwangerschap? Doet het de baby kwaad dan? Sorry voor al mijn vragen.. Groetjes
Als je al een paar dagen te laat bent is de pil hoe dan ook niet veilig deze maand. Ik zou wachten tot de eerste dag van je volgende menstruatie voordat je weer begint... Of je stopt nu al met de pil om alvast te ontpillen en in de tussentijd een ander middel gebruiken?
Dank je voor de reactie kinderwens 87 Ja ben zo bang moest ik toch zwanger zijn dat de pil de baby kwaad zou doen. Ik weet echt niet of dat gezond is , zwanger zijn en de pil nemen.. Groetjes
Hoi Zoete nee dat is volgens mij niet echt goed. Zou toch gewoon stoppen en bij volgende menstruatie als die komt verder gaan...