Het is een beetje een raar iets... Ik heb voor twee jaar terug medicijnen geslikt, waarbij ik als bijwerking ''zwabber benen'' kreeg. ik kon dus bijna niet meer lopen, had er geen controle meer over. Af en toe bij wat spanning o.i.d. kwam dat gevoel terug, maar niet in zo'n sterke mate. Nu heb ik er al héél lang geen last van gehad en sinds een paar dagen is dat rare gevoel weer terug. Ik kan niet lang op mijn benen staan en loop ook moeilijk. Net of je minder controle over je benen hebt. Heel vreemd! Ik vind het zo'n naar gevoel. Ik ben 8 weken zwanger, zal het hier mee te maken hebben?? Er zal wel niemand zijn die dit herkent... Ik maak me wel een beetje zorgen.
Ik heb af en toe enorm onrustige benen. Moet ze dan ook even bewegen, ook al zit ik stil. Bedoel je zoiets? Had dat ook tijdens mijn eerste zwangerschap.
Onrustige benen misschien ook wel, maar dit is nog wat erger..kann er moeilijk op staan, vooral 'smorgens. Het gaat nu wel weer iets beter, maar weg is het niet! Zie er zelfs beetje tegenop om zo boodschappen te moeten doen
Ik had ook last van onrustige en pijnlijke benen. Slaap nu elke nacht met een kussen tussen mijn benen en heb er geen last meer van. Nu is dit wel iets anders als echt niet meer kunnen staan/lopen maar misschien heb je er toch iets aan. Succes!!
Ik heb ook tijdens mijn zwangerschap erg veel last van de onrustige benen, slik nu erlke ochtend bovenop me zwangerschapsvitamine 2 magnesium tabletjes en nergens geen last meer van! Gewoon van kruidvat merk, kan geen kwaad voor de zwangerschap. succes