Naar huisarts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kathy, 9 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik heb besloten om deze avond es naar de huisarts te gaan om m'n bloed te laten controleren en nog es een extra bevestiging te krijgen.
    Ik heb gisteren naar gyn gebeld voor afspraak en kan maar gaan tegen 15 september, dus nog een heel eind. Tegen die tijd ben ik dan al 10 weekjes zwanger, als alles blijft verlopen zoals het moet he natuurlijk.
    Ik hoop dat ik dan vlug nieuws zal krijgen van de huisarts, dat alles in orde is, met het bloed.

    xxx
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    goed idee, zo krijg je misschien wat meer rust en zekerheid, september is iid ver weg!

    succes!

    groetjes
    natasja
     
  3. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Sterkte Poester!!!
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ben deze avond langsgeweest, HA heeft bloed afgenomen, donderdag mag ik achter de resultaten.
    Heb gisteren ook gebeld naar gyn voor afspraak en kan pas gaan tegen 15 september, dus zit ik vol ongeduld te wachten.

    xxx
     
  5. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Laat ff weten wat uitslag is? Verders alles oke met je, hier alles fijn ben ma. naar huisarts geweest en 24 aug. termijnecho.
     
  6. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zo leuk, ik vind het jammer dat ik nog zolang moet wachten.
    Verder alles goed hoor met mij, niet veel last van kwaaltjes behalve moeheid. Buikpijn ook al minder. Af en toe het gevoel dat ik moet kokhalzen, maar dat neem ik erbij.
    Jij last van kwaaltjes, Didi?

    xxx
     

Deel Deze Pagina