Naar Ibiza in de meivakantie met dochtertje, tips?!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Groentje, 7 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groentje

    Groentje Bekend lid

    6 jul 2007
    640
    4
    18
    Mijn dochtertje van 8 wil heel graag naar Ibiza in de meivakantie. Vraag mij niet waarom :).
    We gaan met z'n 2en.

    Dus, wie heeft tips? Mijn wensen zijn:

    - Niet al te hip, wel gezellig hotel, redelijk kindvriendelijk, maar animatie is niet echt nodig
    - Op loopafstand (10-15 min.) dichtbij een leuk stadje met winkels en restaurantjes
    - Bij voorkeur mooi strand met ligstoelen direct aan het hotel
    - Zwembad(en) met het liefste 1 glijbaan
    - All Inclusive mag, maar hoeft niet perse, zeker niet als we dicht bij een stadje zitten of bij een strandje met leuke tentjes.
    - Ik wil daar zelf geen auto rijden, we gaan maar een weekje dus ik hoef ook niet heel het eiland rond te crossen, maar een excursie/busritje naar bijv. Ibiza stad wil ik wel maken
    - Transfertijd niet al te lang, maar dat is op Ibiza volgens mij sowieso niet het geval?
    - Tja, kosten, met onze wensen zal het al gauw rond de 1000 euro pp zijn? Zeker als je AI gaat?
    - In de familie gaf iemand het advies Santa Eularia, maar ik kan daar nog niet helemaal een hotel naar mijn zin vinden.

    Hopelijk hebben jullie een aantal leuke tips? Dank jullie wel alvast!
     
  2. Sammetje83

    Sammetje83 Bekend lid

    27 okt 2016
    944
    614
    93
    Vrouw
    Wij zaten een paar jaar geleden in Sant Antoni. Is ons goed bevallen, wel erg druk (in de zomer).

    Ik zou het persoonlijk jammer vinden om naar Ibiza te gaan en geen auto te huren. Het leuke aan Ibiza zijn alle verschillende baaitjes (hoewel je in de meivakantie wel geluk moet hebben met het weer).
     
  3. Luisteraar

    Luisteraar Actief lid

    15 feb 2016
    486
    307
    63
    Vrouw
    Hotel Tropic Garden! Hebben we gezeten deze zomer erg kindvriendelijk hotel en dicht bij een gezellig stadje!
     
  4. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ik zat midden in Eivissa in een mega cheap airbnb iets, binnen 5 tellen op het strand, boulevard, oude gedeelte, winkeltjes, restaurantjes, etc.

    Geen tel de animatie of het zwembad gemist eig :)

    Alvast veeeeel plezier gewenst!
     
  5. mol81

    mol81 Niet meer actief

    Tropic Garden in St Eulalia! Voldoet aan al je wensen. Maar wel een auto huren hoor, zonde als je dat niet doet. En bedenk goed dat mei niet zonzeker / warm is.
     
  6. Groentje

    Groentje Bekend lid

    6 jul 2007
    640
    4
    18
    Dank allemaal voor jullie reacties! Ja, ik realiseer mij dat het weer misschien niet zo warm is als ik hoop, dan kan ik beter misschien Gran Canaria kiezen, maar ja..
    En auto huren, ik rijd niet zo graag in het buitenland, daar heb ik bij voorbaat al wat stress van, dus dat doe ik maar niet.
    Ik ga nog ff hard nadenken!
     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Mallorca misschien nog als optie?
     

Deel Deze Pagina