nabezoek osteopaat meer huilen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moesje78, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ben gisternen voor de tweede keer bij de osteopaat geweest en sinds gisteravond is het weer helemaal mis.....huilen en huilen...

    Terwijl het al een kleine week (sinds vorige week vrijdag over op voeding voor koemelkallergie) zo goed ging.
    Volgens de osteopaat heeft ons mannetje oa last van zijn darmen door de langdurige bevalling.

    Is het normaal dat eem baby na de osteopaat weer zoveel huilt? Of zou het maar een dagje zijn?

    We waren zo blij dat we weer de goede kant uitgingen en nu heb ik het gevoel weer helemaal terug te zijn..... :(
     
  2. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Komt vaak doordat ze spierpijn hebben na de behandeling. Vergelijk het maar met als je zelf fanatiek hebt gesport, dan heb je de volgende dag ook wel eens ontzettende spierpijn.
     
  3. pauly

    pauly Bekend lid

    9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    meestal is het een dag of 2 dat het allemaal iets erger wordt (huilen van de spierpijn ed) maar daarna is het vaak helemaal weg
     
  4. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    echt? dat stelt mij ontzettend gerust!
     
  5. pauly

    pauly Bekend lid

    9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    ja, dat was bij mijn zoontje ook zo. Ik denk niet dat je je heel erg zorgen moet maken

    Mocht het niet zo zijn...moet je gelijk weer bellen naar de Osteopaat
     
  6. Krokus

    Krokus Fanatiek lid

    5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hadden wij precies hetzelfde bij Helin, gaat vanzelf weer over. Helin huilt nu praktisch helemaal niet meer. Ongelooflijk vind ik het nog steeds.
     
  7. Ik ben met mijn dochter ook bij een osteopaat geweest, maar na de behandeling huilde zij NIET, en de dagen erna ook niet.

    Ze werd er juist erg rustig van..

    Ik vind die spierpijn vreemd... Ik zou voor de zekerheid de osteopaat even bellen.
     
  8. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Hier werd ook meer gehuild na een bezoek. Ik heb daar destijds over gebeld met de osteopaat en die zei dat dat niet vreemd is. Sommige kinderen reageren zo op de behandeling. Een paar dagen later was het steeds ook weer over.
     
  9. Suuzje

    Suuzje Fanatiek lid

    22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    Hier is het er ook bij verteld, dat ze of de eerste dagen wat onrustiger kunnen zijn, of dat je direct verschil merkt. De eerste dagen werd hier ook meer gehuild.
     
  10. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.809
    32.714
    113
    Mijn zoontje is naar een manueel therapeut geweest. Niet hetzelfde als een osteopaat natuurlijk, maar hij huilde de dag erna ook verschrikkelijk veel. 2 dagen erna heeft hij zo ongeveer de hele dag geslapen en sindsdien hebben we een heel ander kindje. Het hoort erbij hoor.
     
  11. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    deze reactie lijken wij nu ook te krijgen, donderdag naar osteopaat geweest, vrijdag heel veel gehuild tot gistermiddag en vandaag is het alleen maar slapen....
     
  12. christina

    christina Niet meer actief

    Ik ben ook bij de osteopaat geweest met mijn dochter vanwege krampjes, ze was toen een maand of 3. De osteopaar vertelde mij dat het kan zijn dat ze een terugval krijgt, maar dat dat na 2 dgn over is. Kindje moet wennen aan zijn nieuwe houding! Bij ons was t de dag na de behandeling niet willen drinken en binnen 48 uur een heel ander rustig kind!
     
  13. memmie81

    memmie81 Lid

    6 aug 2008
    42
    0
    0
    Wij zijn met onze dochter toen ze 7 weken oud was ook bij een osteopaat geweest. Ze deed niks anders dan van 's ochtend 10 tot 's avond 22.00 krijsen. We waren de wanhoop echt nabij.
    De osteopaat constateerde dat onze dochter tijdens de bevalling in de knoei heeft gezeten en er daardoor druk op haar schdeltje stond. Ook had ze enorm last van darmkrampjes. Na 4 behandelingen werd het beter; het krijsen nam gelukkig af.
    Wel had zij ook elke keer na een behandeling zo'n twee dagen last van een terugval. De osteopaat had ons hier voor gewaarschuwd.
     
  14. p1974

    p1974 Lid

    28 dec 2007
    95
    0
    0
    Gister bij de osteo geweest, en gisteravond, halve nacht en vanmiddag is het ook hier huilen geblazaen, maar daar had ze ons ook voor gewaarschuwd. Het komt door de veranderingen in hun lijfjes waar ze even aan moeten wennen, werd het bij ons uitgelegd. Kan 2 a 3 dagen duren.

    Succes
     

Deel Deze Pagina