nachtelijk probleem

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pluk, 7 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    Ik ga voordat ik 's avonds naar bed ga altijd eerst even naar het toilet, ik lig nog geen half uur in bed en ik moet alweer (grote plassen), kruip weer heerlijk in bed en na een kwartier zit mijn blaas alweer vol en moet ik alweer. Vervelend maar ach daar kan ik wel mee leven.

    Wat ik erger vind is dat ik tegen 3 uur 's nachts alweer moet plassen, kruip dan lekker mijn warme bedje weer in en dan wordt ik ontzettend misselijk, krijg een kramperig gevoel in mijn buik en moet ik heel erg boeren.
    Na ongeveer een kwartiertje 20 minuten trekt dit weg en kan ik rustig verder slapen.
    Tijdens dit kwartiertje staat mijn hart zowat stil want ik ben dan heel bang dat het mis gaat.

    In hoef pas volgende week maandag weer naar de vk en vraag me af of dit iets is wat meerdere dames al eens ondervonden hebben of dat ik de enige ben.
    Groetjes
     
  2. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Pluk,

    Een paar dingetjes herken ik wel een beetje. Ik moet ook vaak plassen 's avonds. Soms twee keer achter elkaar. Lijkt alsof het er allemaal niet in één keer uit kan komen ofzo. Nu probeer ik 's avonds voor ik naar bed ga niet meer te veel te drinken en dat gaat beter. De laatste week hoef ik 's nachts ook niet meer en houd ik het vol tot 's morgens vroeg.
    En ik heb na het plassen (vooral als mijn blaas erg vol zat) ook wel eens wat krampjes. Volgens mij moeten alle spieren (of iets anders) dan weer even op hun plek vallen ofzo.
    Dat boeren herken ik eigenlijk niet, maar de rest lijkt me best normaal hoor.

    Groetjes Mriek
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik leef momenteel ook veel op de wc.... dus ik herken het wel. alleen heb ik geen pijntjes na die tijd....
     
  4. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik moest ook om het half uur / uur naar de wc om te plassen, maar van misselijkheid heb ik geen last gehad.
     
  5. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik moet 's nachts ook steeds plassen. Ook grote plassen dus geen kleine beetjes zoals bij blaasontsteking. Dat boeren heb ik soms ook wel.
    Ben je dan soms ook misselijk pluk?
     
  6. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Misschien kun je je water na laten kijken op blaasontsteking? Ik moest ook zo vaak 's nachts en had ook steeds krampen na het plassen en het bleek dat ik blaasontsteking had.

    Sterkte.
    Sas.
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ook ik herken het veel en vaak plassen...irritant is dat he, schijnt er echt allemaal bij te horen ;) ;) !
    Je pijn herken ik niet, dit had ik even met de vk besproken als je erheen moet.
    Succes
     

Deel Deze Pagina