Aanstaande vrijdag is m'n vriend jarig, en omdat hij nachtdiensten heeft deze week slaapt hij dus overdag. Als hij vrijdagochtend uit z'n nachtdienst komt ga ik naar 'm toe en slapen we samen overdag (het is z'n verjaardag, dus ik wil dan bij 'm zijn). Nu ga ik morgen een nachtje doorhalen, zodat ik vrijdag niet de hele dag wakker lig, MAAR, ik heb geen idee hoe ik dat eigenlijk ga redden! Damien valt 's avonds rond half 9 in slaap, die breng ik de volgende ochtend om half 9 naar m'n moeder, maar wat ga ik in de tussentijd doen? Waarschijnlijk zal ik er in het begin weinig moeite mee hebben, maar na een uur of 2 zal de slaap toch wel een keer komen! Iemand enig idee wat ik kan gaan doen (naast ZP-en natuurlijk)? Ik heb zelf aan dvd's enzo zitten denken, maar ik denk dat ik daar op 'n gegeven moment ook bij in slaap val
- poetsen - computerspelletje spelen - youtube-en - veilingsites afgaan - je garderobe uitmesten - creatief doen met foto's, kaartjes, ... Mijn vriend heeft supervaak nachtdienst en zo kom ik een nachtje door. (wel niet tot 9 uur 's morgens ofzo, maar tot een uur of 7 als hij ging slapen )
je bedoelt binnenshuis? koffiedrinken, touwtje springen, huishouden, foto´s sorteren en inplakken, ach aan mij heb je niet veel vrees ik
M'n foto's eens bij gaan werken is wel een goeie! Al Damien z'n verjaardags-foto's liggen er nog, die zijn nog niet ingeplakt!
Ik zou zeggen ga lekker slapen. Wat heb je er aan als je brak bent het hele weekend als je toch ligt te slapen. Snap dat niet zo goed hoor
Sinada, het gaat erom dat ze samen wil zijn met haar vriend. Maar als hij slaapt heeft ze er niks aan. Dus nachtje doorhalen en dan bij vriendlief in bed kruipen en gezellig samen te slapen. En als je dan de rest van het weekend flink actief bent, heb je zo het juiste dag/nacht ritme weer te pakken
Ik begrijp dat je samen wilt zijn met je vriend maar dat lijkt me leker als je wakker bent. Wat heb je er aan om samen te slapen. Ga die avond lekker samen eten. Is toch veel leuker Je moet het zelf weten hoor laat ik dat voor opstellen
Ik vind samen slapen ook gezellig Ook al slapen we... En deze optie heeft dan beide! Je kunt EN samen slapen EN samen eten
Het punt is dat hij, als hij uit z'n nachtdienst komt, helemaal kapot is, en dus niet echt iets anders kan dan gaan slapen.. De volgende avond gaat ie gewoon weer de nachtdienst in, dus ook dan kunnen we niets bijzonders gaan doen.. Ik vind samen slapen overigens heeeeerlijk!
Ja tuurlijk! Maar we kunnen niet uitgebreid uit eten gaan o.i.d.. Daarnaast zit hij met een vriend die tijdelijk bij 'm inwoont (als het goed is is dat 1 juni eeeeindelijk voorbij!) dus 'gezellig samen thuis eten' is er ook niet echt bij..
ts een idee voor een leuk, dom verslavend computerspelletje: sokoban. Je kan het op internet spelen. Je moet kistjes in bepaalde hoeken schuiven, maar zorgen dat je niet vast komt.
op zylom is genoeg te vinden wat erg verslavend is kan ik zeggen filmpje kijken, lezen, je administratie bijwerken, telefoneren met een vriendin (hier kan dat zoooo lang duren) en ja zoals je zelf al zei zp en.
Oke het klinkt erg suf... Maar toen ik een keer een nacht wakker moest blijven ben ik gaan chatten. (mn zoontje had een hersenschudding en ik moest hem elk uur wakker maken) En geloof het of niet, je vindt er 24 uur per dag wel een paar normale mensen om mee te praten. Je moet wel naar een chatbox gaan waar je privegesprekken uit kunt zetten, anders beginnen per minuut zeker 10 mannen tegen je te praten over sex... Ik kom er verder eigenlijk nooit. Maar die nacht heeft het me echt erdoor heen gesleept, had niet geweten wat ik anders had moeten doen...