nachtmerrie gehad vannacht......

Discussie in 'De lounge' gestart door bliek, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hoi val echt net uit mn bed, (dat heb je als je vakantie hebt) maar zo slecht geslapen en toen ik eindelijk sliep een vette nachtmerrie gehad dat ik dus echt heeeeeel erg ongesteld was, er kon geen tmpon tegenop zeg maar, haha, gelukkig ben ik nu weer wakker.....
     
  2. :D
    En dan lijkt het zo echt, het eerste moment dat je wakker bent.
     
  3. Kabouter Klus

    Kabouter Klus Fanatiek lid

    6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh mèn, ik heb de afgelopen anderhalve week ook de meest verschrikkelijke dromen! Van overstromingen tot brand, ik weet allemaal niet wat... Wordt 's morgens dan wakker en voel dat ik ontzettend intensief heb gedroomd. En daar word je inderdaad niet lekker uigerust van wakker.... :confused:
     
  4. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ben blij dat ik de nachtmerries nu al een tijdje achter me heb liggen (afkloppen!). Ik heb jarenlang iedere nacht dezelfde nachtmerrie gehad. Zo erg dat mijn mannetje de eerste paar keer niet wist waar hij het had toen hij mij zo naast zich aantrof in bed. Hij had het er misschien nog wel moeilijker mee. Ik lag helemaal te shaken, gebalde vuisten en echt gillen. Ik ben zoooooo blij dat die tijd achter de rug lijkt te zijn!

    Groetjes,
    Josien
     
  5. Pearl29

    Pearl29 Fanatiek lid

    Wij zijn vrijdag thuisgekomen van vakantie en het schijnt dat ik 's nachts aan het praten was waar de auto stond en dat ik het echt wilde weten. Terwijl mijn man me vertelde dat ik in bed lag en thuis was. Ik wilde hem schijnbaar niet geloven. Uiteindelijk heb ik het opgegeven. Alleen jammer dat je re zelf niks van af weet.
     

Deel Deze Pagina