Hoihoi, ik heb nog tijd zat, maar zat toch al wat te denken.... Hoe zullen we ons 2e wonder toch gaan noemen?? De eerste heet Isabella, met als betekenis God is mijn belofte. We hebben het liefst een bijbelse naam, of een naam met een mooie betekenis. Maar vooral: het moet wel een beetje bij Isabella passen. Dus geen jan of truus. Wie o wie doet een voorstel??
kenissen van ons wilden voor hun kids ook een bijbelse naam Hun zoontje heet Samuel en dochtertje Sarah Isabella en Sarah vind ik erg leuk
Jongen: - Isabella en Benjamin (zoon van het geluk) - Isabella en Daniël (God is mijn rechter) - Isabella en David (lieveling; de geliefde) - Isabella en Gabriël (man Gods) - Isabella en Samuël (van God gebeden) - Isabella en Alexander (afweerder der mannen) - Isabella en Lucas (geboren bij het aanbreken van de dag, het ochtendgloren) - Isabella en Ruben (zie, een zoon!) Meid: - Isabella en Elisabeth (ik zweer bij God) - Isabella en Suzanna (lelie) - Isabella en Tirza (bekoorlijkheid) - Isabella en Madelief - Isabella en Godelieve (God`s liefde)
Hannah Sophia Elzira Davine Esra Ilana Lailie Rebecca Noa Ezechiel Joshua Isaia Ilya Elias Simon Jeremiah Mathias Noah Elijah Levi Jonathan Nathan Ezrah
ja ik ook... maar de dochter van mn schoonzusje heet zo ik vind er al best leuke namen tussen zitten. maar vinden jullie esra geen jongensnaam?? eZra dan he.. Willen jullie nog even mee brainstormen Zitten echt al leuke namen tussen! thnx!
zal even zeggen wat op ons vorige lijstje stond: levi, noa, Joëlla/Joëlle, ezra, elise, thomas, mathé 2 van die namen staan nog steeds op mijn lijstje, maar manlief vindt ze niet mooi
In 2009 was Esra aan 52 meisjes en 3 jongens gegeven en Ezra aan 17 meisjes en 57 jongens. Het is dus Esra voor een meisje en Ezra voor een jongen... Verder geen aanvullingen behalve Lazar of Eliezer voor een jongen...
ik vind Ezra dus een echte leuke jongensnaam. alleen ik praat slordig en heb dus geen Z en geen V in mijn spraak (alleen S en F). Dus als ik eZra wil zeggen, dan klinkt het als eSra! beetje vaag dus Als we Ezra willen moet ik eerst naar de logopedie... Nog meer aanvullingen?? Manlief wil er pas na de 20-weken echo over na denken...