Nappy Wrapper

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chrisje, 21 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wie heeft er een Nappy Wrapper? En hoe bevalt dat?
    Ik ben erover aan het denken er 1 op de 9 maanden beurs te kopen, dus graag ervaringen. :D

    Chrisje
     
  2. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ken het niet, wat is het?
    Groetjes Senseemillia
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  4. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Het is een luieremmer, en daar moet je een speciale navulcassete bijkopen, en dat ding verpakt alle luiers apart en geurloos. En op de 9 maanden beurs kun je m met een kortingsbon kopen en dan gaat er 10 euro van de prijs af en krijg je een gratis navul cassete.
     
  5. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik heb niet zulke goede ervaringen met de nappywrapper. Wij hadden deze op het kdv.
    Het draaimechanisme gaat vrij snel stuk (haakje dat zorgt dat de zak wordt rond gedraaid). Met als gevolg dat hij niet sluit en het vreslijk stinkt. We hebben nu een andere, weet even niet meer hoe deze heet.
     
  6. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Heb even gezocht op het net. Het is de diaper champ. Groot voordeel is dat je er een gewone vuilniszak in kunt doen.
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Op het kdv gebruik je het toch iets meer dan gemiddeld?

    groetjes
     
  8. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ja, dat wel ... maar hij was binnen een week al stuk!!! En thuis zal je hem ook wel zo'n 2 jaar gaan gebruiken.
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja een week is wel erg snel!!
     
  10. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh jee als ik dat zo hoor denk ik dat ik m lekker laat staan. die navul cassetes zijn ook best duur, 8 euro nog wat per stuk.
     
  11. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vond 'm ook nt zo praktisch !! De emmer zelf had zo al een geur en als er enkele poepluiers in zaten was het echt iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiewwwwww !
     
  12. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De nappywrapper kost €55 + kosten vulling. (ongeveer €10 p/m).
    Diaper champ €60.
    Tel uit je winst!!!
     
  13. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik heb er geen ervaring mee, wij hebben een afgesloten emmer in de schuur staan en volle zakken met luiers kunnen we gratis inleveren bij de gemeente. In ons geval vond ik het dus niet echt nodig, maar ik hoor wisselende verhalen hierover.
     
  14. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik zat er ook al naar te kijken op internet, maar voor die prijs loop ik wel een paar keer extra naar de schuur...
     
  15. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Wat is er met de simpele luieremmer gebeurd.....? Worden luiers opeens al chemisch afval beschouwd? ;) Ik heb blijkbaar iets gemist ha ha
     
  16. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Op de negen maanden beurs kost ie dan dus 29,95 en dat is dan die wat kleinere.
    Maar ik ga maar gewoon gebruik maken van de gewone luieremmer.
     
  17. Cinderella

    Cinderella Bekend lid

    20 mrt 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Toen ik stage liep op een kdv, hadden we ook zoiets, (of het dezelfde is weet ik niet).
    Ik vond het toen wel makkelijk.
     
  18. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij hebben er ook bijgestaan, maar toch laten staan..... luier gaat gewoon in de vuilnisemmer, savonds wordt de zak geleegd in de ondergrondse container die bij ons in de straat staat.....wij waren bang dat we het gingen aanschaffen om vervolgens nooit te gebruiken.
     
  19. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Er is helemaal niks mis met een gewone luieremmer.
    Daarbij vind ik het persoonlijk ook hygieenischer om een poepluier zo snel mogelijk in de container te gooien, daar waar je kindje er niet bij kan. Als er iets een bacterie-bom is, dan zijn het wel de poepluiers.

    Er zijn ook gemeentes waar ze wegwerpluiers recyclen, je krijgt dan een speciale zak waarin je de luiers kan stoppen en die kun je dan naar een verzamelpunt brengen. Scheelt weer een hoop ruimte in je eigen container.

    Groetjes van Kiki

    PS voor op reis: bij de grotere drogist-ketens zijn ook geparfumeerde luierzakjes te koop. Gegarandeerd stankvrij.
     
  20. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    ik heb ook een gewone luieremmer gekocht. Als ik poepluiers heb dan gaan ze in een zakje, dichtgeknoopt gewoon in de grijze vuilcontainer.
    Iedere dag je emmer ff legen en je heb denk ook geen last van nare luchtjes...
     

Deel Deze Pagina