Hoi Dames, Mijn dochtertje is nu bijna 5 maanden oud en ze heeft nog steeds zo'n bruin korstje in haar navel zitten.. krijg het er niet uit met in bad gaan of met schoonmaken met een nat doekje. Ik weet niet zeker of het wel een korstje is, het is moeilijk te zien. Hebben alle baby's van deze leeftijd dat nog? of moet het al roze zijn net zoals haar huidje? Als het niet zo hoort, hoe krijg ik het dan schoon!?
Sem heeft het ook! heb het ook op het cb laten zien! maar was gewoon normaal! trekt waarschijnlijk wel bij en anders is het misschien pigment! ik ken meerdere baby's die dit hebben!
als je denkt dat t een korstje is, zou je een klein watje gedrenkt in olie er in/op kunnen doen, en dit laten inweken.. als t iets is dat los kan. lukt t dan misschien om eruit te krijgen, met een wattenstokje bijvb.
Hier niet echt een korstje, maar het lijkt alsof er nog iets grijs/bruinigs in zit! Ik heb wel eens moeite gedaan, maar ik zie toch ook niet echt duidelijk wat het is. Volgens mij iig geen probleem!
Onze meid is al 10,5 maand en heeft nog steeds een klein mini bruinsig plekje op de navel. Dit kan geen kwaad hoor, het word vanzelf minder met wassen/badderen. Ik zou er niet teveel aan zitten in ieder geval.