Navelpiercing ontstoken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxYasmina, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

    xxYasmina Actief lid

    4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Ik heb al zo'n 12 jaar een navelpiercing. Ik heb de piercing er ik denk rond de twaalf weken zwangerschap eruit gehaald, maar het gaatje is sinds een week ongeveer rood geworden en aan het zwellen. Herkent iemand dit? M'n navel is ook alweer zo'n maand geleden ongeveer geplopt ;).. Vraag me af of de piercing misschien nu aan het dichten is..lijkt me niet want in die twaalf jaar heb ik hem er vaak periodes in- en uit gehad, maar kan natuurlijk altijd..
     
  2. Sandana

    Sandana VIP lid

    9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik had hem er pas rond een week of 20 uitgehaald... toen hij pijn ging doen.
    Ik heb geen echt uitgeplopte navel gehad, maar ook geen kuiltje meer. Het strengetje (om het zo maar te noemen) was wel vaker iets geirriteerd, maar ik duwde de piercing eerst 1 x daags en toen het echt niet meer ging 2-3 x per week onder de douche met zeep door. Ik heb hem nu weer in.
     
  3. xxYasmina

    xxYasmina Actief lid

    4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat strengetje inderdaad haha! Denk dat ik dat ook maar even ga doen, in het begin deed ik het nog wel maar met die geplopte navel leek het me niet echt fijn..

    Thanks!
     
  4. sadieraven

    sadieraven Fanatiek lid

    2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dat klinkt idd als een irritatie van zeep en dergelijke.
    Bij mij dochter er pas met 7 maanden uitgehaald en na de bevalling ging hij er zo weer in. Had hem ook al 4 jaar toen
     

Deel Deze Pagina