Negatief, 1 dag voor NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tiem, 14 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiem

    Tiem Actief lid

    16 apr 2014
    133
    0
    16
    Dag,

    Zoals de titel al aangeeft,.. gisteren negatief getest in de middag (kv).
    Vandaag nod, echter nog niets te bekennen. Cyclus is enigszins regelmatig 26-27-28 dagen.
    (Nu dag 28)
    Ik weet dat jullie geen glazenbol hebben.
    Maar mócht dit een zwangerschap zijn, kan het dan nog wel goed gaan wanneer je redelijk laat positief test?
    Ik zie zoveel berichten over positieve testen en lichte strepen voor de NOD al.

    Dank!
     
  2. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Ben je zeker van je eisprong (dmv ovulatietesten/tempen)? Bij mij is het nooit raak als ik 1 dag voor nod nog negatief test. Maar ik heb ook verhalen gehoord van vrouwen die op nod alsnog licht positief testen. Als je een late innesteling hebt dan test je ook later positief. Ligt ook aan hoe snel je hcg aanmaakt. En of het dan wel goed gaat: daar hoeft een test niks over te zeggen. Ik heb 2 keer testen gehad die prachtig opliepen (zoals 'het hoort' zeg maar) en beide keren ging het mis. 2e keer al 3/4 dagen voor nod licht positief getest voor het eerst, liepen perfect op, en toch ging het mis. Dus dat hoeft niks te zeggen.
     
  3. Tiem

    Tiem Actief lid

    16 apr 2014
    133
    0
    16
    Ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Geen testen gedaan. Zijn ook niet actief ‘bezig’ voor een kindje. Gezien mijn cyclus zijn we onveilig geweest in de eerste vruchtbare dagen. (Als dat al klopt, gebaseerd op cyclus). 26-27-28 april. Dan zal het ook niets zijn nu. Waarschijnlijk late eisprong en daardoor langere cyclus.
    Had het eerder zo moeten opschrijven,dan had ik niet in onzekerheid gezeten. ;)
     
  4. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.712
    6.982
    113
    Vrouw
    Kan idd goed dat je een latere eisprong had en later ongesteld wordt.
     

Deel Deze Pagina