negatief getest toch 2 dagen overtijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lindaa1988, 26 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    hey hallo ik ben nu 2 dagen overtijd eerste dag heb ik getest en die was negatief vanochtend weer getest die was ook negatief maar mn baarmoedermond ligt erg ver weg en is hard... kan ik toch zwanger zijn of moet ik nog een paardagen wachten tot ik weer kan testen ?
     
  2. saro

    saro Lid

    26 sep 2006
    63
    0
    0
    hoi
    ik zou nog even wachten met testen
    ik weet niet hoe lang je al met de pil bent gestopt dan kan het ook nog steeds ontpillen zijn dan heb je dat ook vaak in het begin
    maar natuurlijk wel hopen dat er wat aan zit te komen

    nou succes ermee en laat het weten

    groetjes saro :) :)
     
  3. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    toen ik zwanger was, was mijn baarmoedermond gezakt en zat zeg maar in het midden van waar de bmm normaal staat (laag tijdens niet vruchtbare dagen en hoog tijdens vruchtbare dagen) en de bmm was ook wat zachter, niet zo zacht als tijdens de vruchtbare dagen,en ook niet zo hard als deze er niet zijn, en ook stond de bmm wat scheef.........

    dus tja denk dat je cyclus iets in de war is meid, gewoon nog even afwachten of later deze week een test doen.,..


    succes
     
  4. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Hoi Linda1988,
    Ik heb vorige cyclus opeens een cyclus gehad van 50 dagen, terwijl ik daarvoor twee keer keurig op 30/31 dagen zat.
    Waarschijnlijk ben ik wel zwanger geweest, want ik verloor een grote bloedklont en heel veel bloed. Ik wist ook heel zeker dat ik zwanger was. Klinkt heel gek, maar ik wist het gewoon. Daarom heb ik er meerdere tests aan versleten, heeft me een fortuin gekost. Uiteindelijk allemaal negatief. Nu wacht ik totdat ik ongesteld wordt omdat ik mezelf alleen maar gespannen maak.
    Kortom, wacht gewoon nog even af, het kan best zijn dat je cyclus raar doet na pilgebruik of dat het vruchtje niet ingenesteld is.
    Sterkte met wachten O:)
     
  5. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Je merkt het er is maar 1 antwoord: afwachten. Vreselijk maar helaas het enige wat nu raadzaam is. Na een weekje nog eens testen. Ik hoop het voor je maar het is afwachten. Niets is zeker.
     
  6. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    yep! afwachten is het enige wat je kan doen! en ik weet dat het moeilijk is! zie mijn banner! ;) ik heb ook negatief getest!

    succes meid!
     
  7. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    okej thankks nu is mn bmm ook zachter wel gesloten en nogsteeds ver weg maar als je ongi word komt je bmm toch naar voren?
     
  8. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Je baarmoeder is niet echt een goede graadmeter, anders hadden we ook geen zw testen nodig he ;)
    Ik weet niet hoe lang je al probeert zwanger te worden en of je een onregelmatige cyclus hebt...maar dat kan ook nog de reden zijn dat je "overtijd" bent.
    Succes met afwachten. Ik zou niet te snel weer testen...duur grapje.
    Je kan ze trouwens wel hier op de site bestellen, stukken goedkoper ;)
    Succes!
    Elmo
     
  9. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    aaah keej bedankt voor je tip... maarja ik ga zondag op vakantie dus kan ik het beste een testje meenemen als k ze hier bestel komen ze denkik telaat aan....
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja das waar!
    Hoe lang was je laatste cyclus en hoever zit je er nu overheen? Hoeveelste poging is dit?
    Ik hoop voor je dat je een alcoholvrije vakantie tegemoet gaat ;)
    Elmo
     
  11. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    hey de lengte van mn laatste cyclus was 26 dagen en ik ben ongeveer 8 maanden van de pil af en ja ong. 8 maanden bezig maar de laateste 2 keren dat ik ongi moest worden was ik 2 dagen ervoor als ongi en ook maar 2 dagen kort.... dus ook wel raar ik ben nu 3 dagen overtijd...
     
  12. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Testje doen meid, da's het enige wat je momenteel kan doen.
    Passeer even langs de apotheek of het kruidvat, en dan heb je misschien het antwoord op je vraag al ;)

    Succes!
     
  13. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    hey ik heb al 2 keer tests gedaan maar die waren nega de andere dames zeggen dat ik even af moet wachten en later deze week nog een keerje testen....
     
  14. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Oei sorry, ik dacht dat je nog moest testen ;)

    Dan vrees ik inderdaad dat je nog even moet wachten :oops:
     
  15. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    hmz okej dan zou ik een testje mee moeten nemen op vakantie.... k ben beniewd k heb wel ongi krampjes maar niet echt erg....
     
  16. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Neem gewoon wat van die rommel mee.
    Wordt je ongesteld dan is het voor een volgende keer en anders heb je er in elk geval 1 bij je!
    Succes meid!
    Elmo
     
  17. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    jep doe ik dames vast een fijne vakantie en jullie horen het nog....
     
  18. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Elmo, krijg je soms commissie op die testen? :)
     
  19. Lindaa1988

    Lindaa1988 Niet meer actief

    ik verlies nu wel een beetje licht bruin slijm is dat aankomst van ongi. denk je...?
     
  20. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik denk t wel.. :cry:
     

Deel Deze Pagina