*** Negatief toch Positief ***

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Beebiej, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 3 dagen overtijd, zitten in ronde 1, slik
    al 5 jaar geen pil meer, en heb een cyclus van altijd 27 dagen.

Gisteravond een test gedaan, negatief, vanmorgen ook nog een
    keer getest wederom negatief.

Zijn hier meiden die in het begin ook negatief testen, maar
    waar het later toch in positief veranderde. Hahaha ik ben op
    zoek naar hoopvolle berichten :p Geen bloed, geeft moed gaat
    voor mij nu even niet op, wil weten wat er aan de hand is:(

THNX!

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    op de dag zelf dat ik ongesteld moest worden 2 negatieve testen later op die dag toch nog 1 gedaan (had dezelfde symptomen als de eerste keer, en ik voelde me ook gewoon echt zwanger ) en die was wel positief!!!!!!!!!!!!!!

hoop houden meid

3. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb verder weinig symptomen, maar ja dat
    hoeft ook weer niets te zeggen.

Ja kramp in onderbuik en rommelende darmen.

4. Aprill

Aprill Niet meer actief

Welke test heb je gebruikt? misschien heb je een later eitje gehad, dan test je ook later positief ;)
    Geen bloed geeft moed :):):)

5. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    De fel begeerde kv 2v5, die wordt hier op het
    forum de hemel in geprezen :p, dus die heb ik
    gebruikt :D

6. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hoi Beebiej ,

Ik heb op dag 27 en dag 30 negatief getest !
    Mijn cyclus is rond de 30/32 dagen , had het na de negatieve test op dag 30 dan ook echt niet verwacht dat ik na toch een beetje achterdochtig te zijn geworden (maar vooral ongeduldig waarom die rotongi niet doorbrak) positief teste op dag 36 !!!!
    (dag 27 en dag 36 kv 2 voor 5 , dag 30 een stomme blijkbaar ongevoelige aphothekers test)

Ik hoop dat je positief test!

7. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu dus op dag 30, heb vreselijk last van
    afscheiding, echt heel veel, voel het gewoon lopen, en
    dan denk ik YES ben ongesteld ( klinkt heel raar I know ) sprint
    ik naar de wc, en dan is er niks :D O ik word er gek van!

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ja dat had ik ook B , ik ben zelf nog gaan vroeten daar beneden om het een beetje te helpen om het op gang te laten komen !
    Ik snap het wel , beter duidelijkheid dan al die onzekerheid !

9. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaaa ik sta ook te roeren voordat ik
    ga plassen *BLOOS* WHAHAHAHAHA :D

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hahaha, ik heb dit dus ook.
    Afgelopen 2 dagen tampons gebruikt vanwege werk (wil niet doorlekken natuurlijk) maar sprint elke 2 uur naar het toilet om te kijken of die al rood worden :p
    Op de een of andere manier ben ik liever ongi, dan dat ik nog langer moet wachten!!!

Hier overigens ook rommelende darmen en krampjes. Echt naar gewoon... Sinds een week ook maagzuur en vanmorgen een vaag misselijk gevoel. Ben ook niet te genieten, lekker veel last van pms dus :p

Bah, die onzekerheid!

Maar er zijn genoeg meiden die pas in week 6 ofzo posi testen!
    Als je altijd stipt bent, zou ik naar de HA gaan voor een bloedtest, dan heb je zekerheid ;)

11. shenoby

shenoby Niet meer actief

hier net zo.
    ook negatief testen en ik ben 2 dagen overtijd.
    ik heb ook absoluut niet het gevoel dat ik ongi moet worden.
    maar goed we wachten af...

12. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 4 weken geleden gestopt met de pil omdat mijn man en ik graag een kindje willen, ons eerste kindje. Mijn eerste normale ongesteldheid heb ik nog niet gehad, maar voel me wel heel vreemd. Ben de afgelopen 4 dagen veel misselijk en duizelig. Ook wordt ik heel snel moe, met soms een zweetaanval. Ik heb een test gedaan maar die was negatief. Overal waar ik kijk en deze symptomen noem staat er, naast allerlei enge ziektes, zwangerschap.

Kan ik nu al zwanger zijn, terwijl de test ook nog negatief is ??

13. steenbokje

Kan volgens mij wel hoor, er zijn genoeg meiden die in ronde 1 zwanger raken. Maar het kan ook heel erg met ontpillen te maken hebben. Alles wat jij noemt heb ik in de eerste ronde ook gehad. Vooral veel misselijkheid en duizeligheid.
    Ik zou nog eventjes afwachten en volgende week weer een testje doen ;)

14. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks moppie1981,

Ik dacht inderdaad ook al dat het misschien door het ontpillen kwam, maar in de gebruiksaanwijzing van mijn pil staat hier helemaal niets over.

Ik wacht gewoon nog effe een week en als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik nog een test.

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik testte pas na 11 dagen (na nod) echt goed positief. Na 8 dagen miniem streepje, maar toch. Op dag 8 enorm veel bloedverlies, leek wel een vulkaanuitbarsting met enorme stolsels, had verwacht dat het afgelopen was, maar 3 dagen later toch nog positief getest. Tot op heden. Had een laat ei, late innesteling denk ik.
    Dus het kan nog!
    Succes meiden

16. xChell

xChell Lid

12 aug 2009
    12
    0
    0
    Ik kan hier zelf niet over meepraten omdat ik echt snel een posi test in handen heb!
    Maar een vriendin van me heeft een kleine en zij maakt heel laat HCG aan (dat zei der arts) ze had pas met 10 weken zwangerschap een duidelijke positieve test! Ook in haar bloed was het niet echt hoog te noemen... Het kan dus heel goed dat je pas later een positieve test in handen hebt hoor :).

Succes!

17. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    hoihoi,

Hier hetzelfde probleem als meer van jullie in dit topic.
    Ik ben de 15e dag na mijn ei altijd ongi.

MErkte dat er wat dingetjes alnders waren.
    Sinds ik gestopt ben met d e pil zit mijn rug onder de pukkeltjes, deze zijn nu zo goed als verdwenen. De vorige keer toen ik zwanger was werd mijn huid ineens prachtig glad. Gloei als een kacheltje en lijk af en toe een zweempje misselijkheid te ontdekken.
    Overigens geen opgezette borsten, had ik vorige keer wel. gisteravonden nu ochtend pijn onderbuik, anders dan ongi pijn, drukkend gevoel alsof er iets duwt, ook pijnlijk. Temp is nog steeds hoog...

Gisteren op nod negatief getest, zal ik maar gewoonwachten dat i kweekje overtijd ben?

IS het zo dat vanaf de innesteling er pas flink HCG word aangemaakt of heb i kdat verkeerd?
    Dus dat een late innesteling meestal ook late posi test is?

xxxhelena

18. steenbokje

Late innesteling lijkt mij gelijk te staan aan een late positieve test.
    Heb je ook iets gevoelt wat op een innesteling kan duiden? In mijn geval heb ik dubbel gelegen van de pijn, een steek van ong. 1 minuut en daarna de hele avond een zeurende buikpijn.

HCG verdubbelt zich om de dag. Ik zou dus over 2 dagen weer een testje er aan wagen...

Ik duim voor je dat het raak is!

19. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi moppie1981,

Ik ben uiteindelijk 10 april ongesteld geworden, dweilen met de kraan open, zelfs twee keer doorgelekt door mijn spijkerbroek heen, niet normaal !! Maar goed, ik dacht dat het dus niet gelukt was. Omdat ik vanavond een feest heb waarvoor veel alcohol is gekocht, heb ik vanmorgen toch nog maar even een test gedaan...de uitslag was positief ! Geen alcohol dus voor mij, joepie !!

Ik heb wel las van bruine afscheiding, weet iemand of dat normaal is ? Mijn moeder heeft namelijk voor ze mij kreeg 3 miskramen gehad en ben een beetje bang voor herhaling...

Mijn man en ik willen het geheim houden tot ik 3 maanden zwanger ben, dus kan het niet aan mijn moeder vragen, hahaha

Dinsdag in ieder geval meteen de huisarts bellen.

Groetjes

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    whaaaaaa gefeliciteeeeerd !!

Jeeeetje dat je toch nog een test heb gedaan nadat je zoveel bloedverlies had !! (ik had echt gedacht ongi en er verder geen aandacht meer aan besteed !)
    Maar je bedoelt zeker dat je 10 mei bloedverlies heb gehad vanplaats 10 april ? :D

Gaaf joh !

Liefs !

Deel Deze Pagina