negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Sandra, ik heb hetzelfde als jij. Kon het toch niet laten dus heb zwangerschapstest gedaan en ja hoor, negatief. Maar door de buikpijn dacht ik er ook nog maar even een ovutest tegenaan te gooien en die heeft dus even dikke streep als controlestreep... Snap het echt, heb verder helemaal geen eisprongkenmerken zoals slijm of zo... RAAR! En ik zit dus op dag 28!
     
  2. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    ik snap het echt NIET, bedoel ik dus... (ik schrref eerder ' ik snap het'. :(:
     
  3. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Oooohhh, ik kan echt niet snel typen, dan gaat het helemaal mis, zie ik... Ik moet nu sporten, vandaar die haast!
     
  4. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Dan zou je toch denken dat je eisprong nog moet komen....? Of je bent tóch zwanger... En er is nog onvoldoende HCG aangemaakt.
    Het blijft vaag. Zitten we toch weer, zo ongeveer, in hetzelfde schuitje, haha. Das dan wel weer grappig.

    Sportze! Ps: wel wat energie bewaren voor het klussen hé ;) haha

    We moeten er maar om blijven lachen, anders wordt het ook zo'n trieste boel hier... 8)
     
  5. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik heb trouwens de hele avond al een zeurderig gevoel onder in de buik...
    Niet echt prettig. :(

    Zullen we elkaar op de hoogte houden van nieuwe 'ontwikkelingen'? :)

    Sandra
     
  6. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gek, misschien een ovulatiebloeding, die paar druppels bloed? Komt wel eens voor.... Succes in ieder geval!
     
  7. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hier eentje.... die een cyclus lang hele vage positieve ovulatie-testen had, maar toch uiteindelijk toch zwanger bleek, terwijl ik dacht dat het niks zou worden....
    Helaas is dit niet goed gegaan, maar blijkt wel dat het dus kan!

    Liefs Kari
     
  8. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    JOEPIE \:D/ ....vanochtend een dikke streep, nu op dag 11...ff afwachten of de temp morgenochtend stijgt en of streep nog vetter wordt, maar ik ben al helemaal gerustgesteld, vooral omdat we zoveel geklust hebben!
    Wat gek ladies, dat er op zulke late tijdstippen alsnog vette ovustrepen komen...je zou denken dat dat op zwangerschap zou kunnen duiden...ben benieuwd! Laat het weten!
    Groet,
    Koosje
     
  9. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Wat fijn voor je Koosje! Super! :)
    Ik heb vanochtend mijn laatste ovutestje 'opgemaakt'. De streep was er nog steeds, wel iets minder dik dan gister moet ik zeggen. Zal kijken of ik hem straks nog in mijn album kan zetten.
     
  10. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoi Kari,

    Welke ovu-testen heb jij toen gebruikt?

    Gr. Sandra
     
  11. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier nog steeds lichte streepjes......

    @Koosje: Volgens je banner klopt het dat je een dikke streep moet hebben nu! Toch?
     
  12. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Die van Clearblue (niet digitaal), en die zijn toch wel ok zou je zeggen. De laatste keer trouwens wel een dikke vette streep hoor, toen ik echt zwanger was!
     
  13. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ja, klopt dat ik vandaag de vette streep zou moeten hebben...was ongerust omdat ik meestal oplopend dikke streepjes heb. Nu had ik 3 dagen vrijwel geen streepje en nu ineens VET! Nu maar hopen dat met elke dag klussen de zaadjes goed blijven, maar mannetje heeft wel veel en goed zaad dus dat moet goed gaan :) Maar verheug me nog maar niet teveel, kans blijft tenslotte maar 20% per keer :( We zien wel, ben gewoon ook erg blij dat het weer goed loopt na twee maanden geen eisprong vanwege cyste! :D
    Hoop dat de streepjes snel duidelijker worden Lady (ben ff je naam vergeten..) en Superangel gisteravond geklust? ;) Dan staan jouw kaarten ook goed! Groet,
    Koosje
     
  14. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nou vandaag weer een ovu test gedaan.
    Na twee dagen een licht streepje te hebben gehad, daarvoor helemaal niks is ook nu weer geen streep te bekennen.........
    Wel dreef er in mijn urine witte sliertjes.. (sorry hoor :oops: )

    Ei zal dus wel geweest zijn.... Vrijdag en maandag geklust, hoop dat het goed was..
     
  15. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    om de dag is altijd goed..
    ook al weet je niet wanneer je eisprong is.
    tijdens je vruchtbare periode kunnen de zaadjes ook nog langer overleven
     
  16. guusje30

    guusje30 Actief lid

    19 jun 2007
    125
    0
    0
    Hoi Sandra,

    Ik heb er vanochtend nog maar even een zwangerschapstest tegenaan gegooid en weer negatief. Maar ik houd erge buikpijn/steekjes (ook zo zeurderig...) en heb nu ook hele gevoelige tepels. Vanmiddag toen ik thuis kwam een ovutest en die was nu weer helemaal negatief. Ik snap echt wat mijn lichaam aan het doen is, maar wordt er wel een beetje chagie van! :cry: Ook nog geen ongi te bekennen, maar dat hoeft met mijn rare cyclus ook nog niet. We hebben gister wel voor de zekerheid geklust, maar een ei? Dat lijkt me ergens ook weer sterk. Afwachten, afwachten dus.... Ik ben benieuwd of jij nog nieuwd hebt?
     
  17. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    [ en Superangel gisteravond geklust? ;) Dan staan jouw kaarten ook goed! Groet,
    Koosje[/quote]

    Ja, wij hebben ons best gister weer gedaan, ik hoop dat we dit keer raak hebben geschoten... ;)

    Sandra
     
  18. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik denk het ook lady Zorro! Je hebt in ieder geval geklust, meer kun je niet doen. Nu is het aan de chemie van de natuur! Wat denk je dat die witte sliertjes zijn? Ik heb wel ideeen vanuit mijn werk, maar niet gerelateerd aan zwangerschap.

    Sandra
     
  19. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Hoihoi!

    Aan je klachtjes te zien zou het kunnen duiden op een zwangerschap! Ik heb ook gevoelige tepels. Maar dat had ik vorige maand ook omstreeks deze tijd van de cyclus. Dus dat zegt mij niet zoveel meer. Afgelopen nacht enorme steken gehad onder in de buik. Vandaag overdag niet meer zo hevig. Soms hele lichte steekjes. En vanmorgen was ik echt kotsmisselijk, maar dit heeft denk ik meer te maken met wat ik gegeten heb, haha! Dat viel nogal zwaar.

    Goed dat je gister nog geklust hebt, voor de zekerheid hé... Mocht je toch inderdaad écht een laat ei hebben gehad. Je weet het maar nooit.
    Wij doen vanaaf nog één poging...haha :oops: Moet wel TE doen blijven én leuk hé! Maarja mensen kunnen zeggen wat ze willen, tijdens het klussen denk ik toch echt: "Zou het deze keer dan WEL lukken"...?
    Je bent er zoooooooo mee bezig, en je wilt zoooooooooo graag.

    Nou Guusje, ik hoop dat je niet ongi :evil: wordt en dat het allemaal positief is. Ik zou nog even wachten met opnieuw testen. Misschien op je NOD? Of de dag daarna?
    We houden elkaar op de hoogte!

    Liefs Sandra
     
  20. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Goh, da's nog spannend nu voor jou, Guusje en Sandra....kan zo beide kanten opgaan he?
    Mijn ovutestje vanochtend was opnieuw positief dus ei nog niet geweest....vanavond dus weer ons best doen....hoop dan echt dat het streepje afneemt, dagen achter elkaar klussen zijn we toch echt niet meer gewend :oops: Vind het ook lastig: de 1 zegt liefst rondom ovulatie elke dag, ander om de dag....voor het eerst deze maand elke dag, zien wat dat oplevert :)
    Ben benieuwd wat er bij jullie uitkomt, hoop echt heel erg dat het raak is!
    Succes met afwachten
    Koosje
     

Deel Deze Pagina