negatieve ovulatietesten, toch eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door guusje30, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nee Miepie, ik bedoel dat IK minder hier moet posten maar meer in een ander onderwerp ;)
    Tuurlijk begrijp ik het dubbele in je verhaal, heb ik zelf ook wel eens gehad. Ik begrijp dat je het mij heel erg gunt (lieffff!) maar het wel moeilijk vindt om met zwangerenverhalen geconfronteerd te worden. En dat is in mijn ogen meer dan logisch.

    Ik vind dus echt dat dit meer het stekkie moet zijn voor o.a. jou, voor de mensen die nog niet zwanger zijn. Voor de zwangeren is er een heel apart forum. Jij moet juist bijvoorbeeld ook over dat dubbele kunnen schrijven, ik noem maar wat.
     
  2. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hihi...had het idd heel anders gelezen...was er al verbaasd en ietwat sip zelfs....ben echt een beetje een miepje these days. Maar meis, niet om jou...ik merk dat ik wel even klaar ben met zwangerschapsforum en dat ik echt even afstand neem. Eens kijken hoe dat voelt!
    Maarre....stuur je me even een berichtje als het kleintje is geboren? Lijkt nog heel ver weg maar het is al zo snel!

    Lieverd, heel veel succes in je zwangerschap en het allerliefste, allermooiste kleintje wat er is gewenst! Ook zo voor Essie en heel snel zwanger voor Mooiniet! Joyce pb ik nog even.

    Lieve groet,
    Koosje
     
  3. Joycie02

    Joycie02 Bekend lid

    12 apr 2007
    635
    0
    16
    En meiden....dan sluit ik me er een beetje bij aan. Dit topic is maanden geleden tussen ons erg actief geworden omdat we allemaal bezig waren met zwanger worden. Ik had er op dat moment best behoefte aan om dat te delen, ook omdat je sommige dingen gewoon niet met manlief bespreekt. Tenminste, bij mijn (overigens fantastisch!) exemplaar hoef ik tenminste niet aan te komen met vragen over "of dat gele slijm nu wel of niet game over betekent deze maand" :D :D
    Nu Koosje weggaat, blijf ik tussen zwangeren achter, en dat praat toch anders....ik merk aan mezelf dat ik minder snel nu van me af schrijf over alle kleine symptoompjes :(

    Maar ladies...dat betekent niet dat ik helemaal weg ga. Ik blijf het forum bezoeken en ga ZEKER volgen hoe het met frummel en frummel gaat! Dus Natas en Essie.....ik ga wel op zoek naar jullie buikfoto's, echoplaatjes en andere uitslagen en zal dan zeker iets van me laten horen!

    Tot later!

    Lieve groetjes, Joyce
     
  4. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik snap jou Koosje, en jou ook Joyce...... vind het errug jammer, maar ik zou denk ik hetzelfde voelen en doen.
    Mijn hart gaat naar jullie uit en ik kan alleen maar voor jullie hopen dat het snel zal lukken. En ik hoop af en toe nog van jullie te horen!

    Het 35+ topic hier en het zwanger-na-miskraam topic bij zwanger zijn, daar zal ik zeker op blijven posten dus daar kunnen jullie me terugvinden als je wilt.
    En Essie en MooiNiet, waar posten jullie nog meer?

    Koosje en Joyce, heel veel succes, nog meer liefs en hopelijk tot schrijfs,
    Natas.
     
  5. essie1979

    essie1979 VIP lid

    17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik moet zeggen dat ik buiten dit onderdeel, geen echt vast onderdeel heb waarop ik veel post. Ik denk dat dit Juli 2008 mama's zal gaan worden.
    Maar daar is zo druk: iedereen zit daar al zo lang!
    Misschien dat ik af en toe hier nog iets post.

    @ Koosje en Joycie: inderdaad heel veel succes gewenst!
    En dat geldt natuurlijk ook voor Mooiniet.

    Groetjes en hopelijk treffen we elkaar nog.
     
  6. als juli mama, kan ik echt zeggen, kom er gewoon gezellig bij joh! (al lullen we inderdaad ontzettend veel :D )

    oh ja en even over dit topic. ik heb alleen maar negatieve ovutesten gehad en ben nu 11 weken zwanger en heb mijn ei gehad op een dag van nega ovutest. dus het kan wel gewoon hoor!

    liefs rensie
     
    Ingeltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina