Negatieve test maar toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Simmie13, 16 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmie13

    Simmie13 Nieuw lid

    16 nov 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi,

    3 november had ik waarschijnlijk mijn eisprong. Nu kreeg ik afgelopen vrijdag steken en wat bloed. Eerst hoopte ik op een innesteling maar de dagen erna had ik steeds een klein beetje bloed. Vooral bij het afvegen, niet genoeg om iets te gebruiken maar wel tot en met gisteren. Vandaag had ik verwacht echt goed ongesteld te worden maar nu is het dus gewoon weg. Daarom heb ik vanmiddag ( dus niet met ochtendurine ) een vroege test gedaan maar die was negatief. Niet eens een licht streepje. Nu heb ik vaker al snel weer bloed enkele dagen na de eisprong ( wrsch korte luteale fase) maar dan zet het daarna gewoon heftig door. Kan het dat de test nu nog totaal geen streepje geeft maar dat ik toch zwanger ben? Er bestaat ook nog de kans dat ik morgen alsnog ongesteld word maar ik vind het zo vreemd dat het na 5 dagen ineens weg is terwijl ik normaal echt heel heftig bloed. Ik voel verder niet veel aan mijn lijf terwijl ik bij de zwangerschap van mijn zoon al snel gevoelige borsten had. Vreselijk die onzekerheid!
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Gisteren zat je dan op 14 dpo.
    Als de test dan negatief is en je zeker bent van 14 dpo, kan je er voor 95% vanuit gaan dat je niet zwanger bent.
    Hoe gaat het nu?
     
  3. LoreDW

    LoreDW Lid

    14 nov 2022
    48
    29
    18
    Vrouw
    Hallo,

    Half april 2022 ben ik gestopt met de pil na 12jaar.
    Dit waren mijn verschillende cyclus periodes in volgorde: 46 dagen, 41 dagen, 32 dagen, 30 dagen en 31 dagen.
    Nu zit ik ondertussen al op 34 dagen en nog steeds kreeg ik mijn maandstonden niet... het enige wat ik deze maand kreeg is bruinverlies van de 21e dag tot en met de 31e dag, wat ik anders nooit heb. Hierbij niets van pijn of echt zuiver rood bloed.
    Normaal heb ik tijdens mijn maandstonden enorm veel rood bloedverlies en heel veel pijn in buik en onderrug.
    Al meermaals een test gedaan en is steeds negatief...

    Zou ik zwanger kunnen zijn of is er toch iets niet in orde? Ik maak me steeds meer zorgen...
    Iemand hier al ervaring mee gehad?

    Gr LoreDW
     

Deel Deze Pagina