Negatieve test nog niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijngeluk1992, 5 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijngeluk1992

    mijngeluk1992 Bekend lid

    18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Hallo,

    Ik had eigenlijk zover ik berekend heb gister of eergister ongesteld moeten worden maar het blijft allemaal uit, heb wel de buikpijn maar het komt niet.. al 3 testen gedaan alle 3 negatief mijn gedachten was als ik negatief test word ik vanzelf wel ongesteld ( omdat je dan zeker weet niet zwanger te zijn )
    Maar het komt maar niet.. wacht het nog wel even af maar het is echt irritant haha
    Meer mensen ervaring mee ? Ik lees van alles over tempraturen etc maar heb dat niet gedaan weet niet eens wat daar echt mee bedoelt word
     
  2. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Heel frustrerend als menstruatie uitblijft, maar de positieve test ook. Het kan dat je eisprong deze maand later was, en dan schuift je ms datum ook automatisch op. Dat zou betekenen dat je wellicht nu nog niet overtijd bent.

    Ik zie dat je niet temperatuurt. Geen probleem natuurlijk. Heb je ovulatietesten gebruikt? Zo ja, dan weet je wanneer je ei was en tel je daar 14-16 dagen bij op en dan is dat je ongesteldheid dag. Mocht je geen ovulatietesten hebben gebruikt dan vrees ik dat het deze ronde afwachten wordt. :$

    Vooral niet teveel op fixeren en het proberen los te laten is vaak de oplossing tot een uitblijvende menstruatie. Je lichaam voelt je spanning en dit kan je cyclus overhoop gooien. Je zou 1x per 1,5 week kunnen testen voor zwangerschap, en voor de rest gewoon hopen op duidelijkheid. Mocht je je nou echt zorgen maken en je menstruatie blijft langer dan bijv. 2 maand uit, bel dan de huisarts. Al is het maar om even je verhaal te kunnen doen, vaak kan hij/zij je helpen :)

    Succes!!
     
  3. mijngeluk1992

    mijngeluk1992 Bekend lid

    18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Het probleem is ik doe er verder niks aan geen ovulatie testen niks omdat we wel graag een derde kindje wilde maar er niet teveel mee bezig zouden zijn,
    Ik merk alleen dat ik er toch teveel mee bezig ben dit is pas men 2e maand hoor maar ben toen 5 februari ongesteld geworden en daarna 6 maart weer dus ging er eigenlijk vanuit dat t nu 4 april zou zijn als je dus 29 dagen rekent haha maar zo makkelijk is het dus niet begrijp ik
     
  4. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Helaas, het lichaam van een vrouw blijft wonderlijk. Ik vrees dat je cyclus dit keer wat langer is, misschien een laat ei. Hopelijk heb je snel duidelijkheid...en mocht je het fijn vinden kan je volgende keer of ovulatietesten of tempen of beide gaan doen. Maar lees dat dit ronde 2 is, dus zou het je enkel aanraden als je zelf die behoefte voelt. Je bent er dan namelijk nog meer mee bezig, waar veel dames juist zeggen dat het beter is het los te laten en op zijn beloop te laten gaan de eerste maanden. :)

    Hoe lang ben je al van de pil? Dit kan ook flinke cyclus schommelingen teweeg brengen.
     
  5. mijngeluk1992

    mijngeluk1992 Bekend lid

    18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Ik bsn 2 februari pas gestopt met de pil
    Heb wel 2 kindjes al maar vrij weinig ervaring overal mee haha van de 1e was ik binnen 3 maanden zwanger en de 2e was door de pil heen dus ben nooit bezig geweest met ovulatietesten of wat dan ook en met men cycles dus eigenlijk ook niet echt ,
    Tijdens de pil was mijn menstruatie altijd heel stipt kon eigenlijk men klok er altijd op gelijk zetten
    Nu 2 februari gestopt en ben 5 februari ongesteld geworden en toen 6 maart weer dus dacht eigenlijk dan zal die wel goed zitten haha
    Men menstruatie zal nog wel komen dan denk ik maar dan gewoon later
    We zijn eigenlijk aan de 3e begonnen met de gedachten als het komt komt het en zo niet we hebben al 2 prachige meiden.
    Dus wil er ook weer niet teveel poespas van maken maar dit is wel irritant zo haha
     
  6. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Dan zou ik het als ik jou was gewoon even rustig afwachten en de komende maanden gezellig maken wanneer jullie daar zin in hebben. Mocht het nou toch voor jouw gevoel te lang duren, kan je altijd nog aan de testjes en thermometers :);) heel veel succes, hopelijk zijn jullie snel zwanger van de 3e :D
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Als je pas kort bent gestopt met de pil kan je lichaam nog aan het ontpillen zijn. En je kunt sws altijd een keer een langere cyclus hebben.
     
  8. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Dit is een gemiddelde. Ik word bijv 12/13 dagen na mijn eisprong ongesteld.
     
  9. Maudje123

    Maudje123 VIP lid

    2 aug 2020
    12.386
    7.912
    113
    Vrouw
    #9 Maudje123, 5 apr 2021
    Laatst bewerkt: 5 apr 2021
    Klinkt bekend, ik ben regelmatig ongesteld en nu vandaag 3 dagen overtijd. Testen zijn negatief
    Mijn ei kan ook niet later zijn, want mijn temp was hoog na mijn ei.
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is heel normaal aangezien je toen alles kon regelen met hormonen :).
    Nu moet je lichaam het zelf doen en dat gaat soms met wat hoten en stoten.

    Ik zou idd nog geen druk zetten met bijv tempen/testen, maar gewoon genieten voor elkaar.
    En zolang jullie regelmatig sex hebben zal je geen eisprong missen en dus altijd een kans hebben op een zwangerschap.
     
  11. mijngeluk1992

    mijngeluk1992 Bekend lid

    18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)

    Oohh das vervelend he! Ik ben nu heel de tijd aan het twijfelen de clear bleu digitaal te doen omdat dan niet zwanger ook niet het verkeerd lezen van eens test is hahah
    Ben ook bang dat ik er nu teveel mee bezig ben en daarom men menstruatie uitblijft
     
  12. mijngeluk1992

    mijngeluk1992 Bekend lid

    18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Ben nog steeds niet ongesteld en de clear bleu zegt vandaag ook negatief..
    Heb wel pijnlijke borsten en komt als je erin knijpt vocht uit ben nu ineens weer bang dat het wat anders is haha want dat had ik ook nooit..
    Nu hopen dat ik toch ongesteld word na 4 negatieve testen..
     

Deel Deze Pagina