Hoi meiden, nog 5 weken en dan zijn de 9 maanden echt voorbij... En omgevlogen. Ik ben 26/11 uitgerekend, wie nog meer en hoe gaat het met jullie? xx
Ik nog 8 weken maar denk zelf ook ongeveer nog 5 weken. . Stom he.. mn dochter is met 37w5d geboren dus daarom denk ik dat deze eerder komt maar voor jou is het écht zo hihi. Hier gaat t wel prima behalve met t opstaan dan ligt ze als t ware in de weg en al weken last van harde buiken Maaaar nogeven volhouden. En natuurlijk heeeeel veel succes met de bevalling
jaaaa aankomende zaterdag is het voor mij nog 5 weken!! vind ook dat het super snel gegaan is. heb helemaal niet het gevoel dat we al zo ver zijn. de gedachte dat het vanaf 37 weken elk moment kan komen. (dat is zaterdag over 2 weken) benauwd me. ben vandaag maar aan het wassen geslagen en strijken ppff wat een werk haha
Yessss! Me too! Vanaf vandaag nog precies 5 weekjes. Het wordt spannend! Ben op 25 november uitgerekend. Hebben jullie DE tas al klaar?
Ja! Nog 4 weken en 2 dagen..). Wat gaat de tijd snel! Heb in huis nog nieteens alles klaar, laat staan de tas....
oh wat leuk dit!! ik ben ermee bezig. heb al een tandenborstel douchespul en lenzenspul erin kleertjes van de baby vandaag gewassen. en... heb geen pyama maar de baby moet 24 uur blijven dus moet wel overnachten. moet van de week maar ff 1 bestellen denk ik. in een shirt met een netbroekje rondlopen daar is ook niet echt charmant haha. bevallen jullie thuis of in het ziekenhuis?? ik in t ziekenhuis MI
He vanaf woensdag nog 5weken ben27 nov uitgerekent. Maar mischien wel eerder het sinds het weekend een te hoge bloeddruk zit nog gelukkig in het begin fase en hoop daar ook in te blijven. Tot nu toe doet de baby het namelijk heek goed nog, en loop nu voor controle in het ziekenhuis, voor mij kan het niet snel genoeg gaan wantvoel me helemaal niet lekker. Hopen daf jullie laadjes loodjes wel goed verlopen
Hier nog 6, 5 week tot de datum en 2, 5 week werken! Dochterlief kwam bij 38+2 en ik vermoed dat deze ook rond die tijd komt. Alles is al gewassen en ik ga nu alles verzamelen voor in de ziekenhuistas. Spannende tijd weer!
Spannend allemaal! Mijn tas is nog niet gereed. Morge laatste werkdag en dan ga ik me storten op het wassen, de tas en leuke afspraakjes! Zien jullie er een beetje tegenop of juist niet? Ik soms en dan mn wanneer het gaat gebeuren! Partner werkt vol continu en denk dan echt: zal toch niet gebeuren als hij nachtdienst heeft, dat hij niet op tijd hier is etc... Doomscenario I know! X
Spannend he! Hier nog 6 weken te gaan... Ik kan echt niet meer wachten! Ik heb mijn tas al klaar staan. Moet alleen nog tandenborstel, shampoo enzo erin doen. Gelukkig is hier vrijwel alles klaar. Nog 2 weekjes werken en dan eindelijk verlof! Ik hoop dat de laatste weken snel voorbij gaan ik kan niet meer wachten om eindelijk m'n zoontjr in m'n armen te sluiten.
Ik ben ook 26 november uitgerekend! Inderdaad omgevlogen deze maanden, al vind ik deze laatste weken best langzaam gaan. Ben ook niet zo mobiel meer, heel veel last van m'n rug doordat ik nog een kleintje heb die nog niet loopt Maar goed, nog even! Ik heb m'n tas al wel klaar staan. Ik woon namelijk in het buitenland en hier moet je standaard 4 dagen in het ziekenhuis blijven dus moest veeeel meenemen.
Ik moet nog 5 weekjes en 1 dag! 28 nov uitgerekend dus. Ik moet mijn tas nog vullen, ben nog bezig met alle wasjes draaien én de babykamer op orde maken! En mijn schoonmoeder is nog bezig met het hemeltje van het wiegje.. en mijn moeder moet de lamp nog bestellen voor de babykamer. Nogal gestress hier en zelf kan ik weinig meer.:/
Hier zaterdag 35 weken, 30-11 uitgerekend. Morgen laatste werkdag. Kijk ontzettend uit naar het verlof. Ik wil me alleen nog maar omringen met babyspul en lekker genieten van mijn vrije tijd. Tas ook nog niet gepakt hoor. Ik wil voor 37 weken alles helemaal in orde hebben, maar dat gaat wel lukken.
Hoi, ik moet vanaf morgen nog 8 weken.Kijk er echt naar uit om met verlof te gaan over 2 weken.Lekker schoonmaken en opruimen.Tas inpakken en de laatste dingetjes kopen. Ik vind de zwangerschap tot nu toe echt heel snel gegaan.Dat vind ik soms wel jammer maar hoop de laatste weken er nog van kunnen te gaan genieten. ik ben 19 december uitgerekend. En ik wil alvast alle dames veel succes wensen en een mooie tijd. groetjes.
hier ook iemand die nog maar 4 weekjes hoeft max. word ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes. SPannend he de laatste weekjes. Merk ook wel dat ik er steeds meer mee bezig ben. Alles klaar zetten, laatste dingen afmaken (we zijn in juli verhuist en nog steeds een hoop kleine klusjes die gedaan moeten worden) ook mijn tas staat nog niet klaar. Ga ik deze donderdag of vrijdag doen. Dan gaan we ook een weekendje weg. Dus dan wil ik de tas graag meenemen voor het geval dat. Hoe gaat het bij jullie? en de geboortekaartjes? zijn ze al klaar om gedrukt te worden? Liefs
Geboortekaartjes zijn besteld, moet alleen nog tekst aanleveren! Laatste dag gehad vandaag! Super gezellig en onwerkelijk dat ik er 4 maanden niet hoef te komen! Ik ben in augustus verhuisd dus ga me ook lekker storten op inrichting, dingen afmaken en opruimen! Heerlijk! Geniet ervan meiden x
Ik heb nog vier weken tot de uitgerekende datum op 20 nov. Kom morgen even wat meer over mezelf vertellen. Eerst Derek Ogilvie kijken nu. Kijken of ik er nog iets van op kan steken
Ik ook nog ongeveer vijf weken tot 30-11! Belachelijk snel gegaan, alhoewel de laatste weken iets langzamer gaan. Begin het nu ook wel zwaarder te vinden... Geboortekaartje proefdruk is onderweg en kamer en kleertjes zijn klaar. Alleen de box nog even in elkaar zetten en de vluchttas in orde maken. Spannend!