net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ lammetje: meid, de :evil: gekomen! Het is nu echt op gang gekomen! Succes met klussen!

@ mili: jaaaa, samen zwanger zijn, leuk! :D

@Aylin: een big hug! Een heel naar bericht...
    Ik duim dat alles toch goed is!

2. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    thanks marloes voor de tip ga morgen vroeg even kijken!

vannilivie zal morgen bij mij even een foto maken en kijken of ik hem hier krijg (het stoeltje)
    eigenlijk zit het eerste kindje een paar cm boven de schoot (over de breedte van de beentjes )van de baby dus eigenlijk waar het dekentje ligt hangt het stoeltje boven en achter de rugleuning ligt het hoofd van de baby

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    klussers

Marloes80 - klussen voor 2e kindje - vanaf maart 2008 - 5e ronde - NOD : 1 september
    Aisca - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD : 1 september
    Sab85 - klussen voor 2e kindje - vanaf augustus 2008 - 1e ronde - NOD :6 september
    Anne5 - klussen voor 2e kindje - vanaf mei 2008 - 3e ronde - NOD : 6 september
    Nikita23 - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : 8 september
    Vanillivi - klussen voor 2e kindje - vanaf juni 2008 - 3e ronde - NOD : 9 september
    Lammetje - klussen voor 3e kindje - vanaf mei 2008 - 1e ronde - NOD : 17-18 september
    Neus - klussen voor 2e kindje - vanaf april 2008 - 3e ronde (na vmk) - NOD : ?
    jorntenfemmigje - klussen voor 2e kindje - vanaf juli 2008 - 2e ronde - NOD : ?
    suus1983 - klussen voor 2e kindje - vanaf september 2008 - e ronde - NOD : ?

wachtend op cyclus-klussers
    Zuurtje - klussen voor 4e kindje - vanaf juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : 15 augustus `
    Marsab - klussen voor 2e kindje - vanaf juni/juli 2008 - Nog geen cyclus gehad - NOD : `
    Mili - klussen voor 2e kindje - wacht op cyclus ivm bv- - e ronde - NOD :

al wel kriebels, maar geen klus
    Tearke - klussen voor 2e kindje - vanaf januari 2009 - - e ronde - NOD : 24/8(28d cyclus geteld,gn50)
    Cristel1986 - klussen voor 3e kindje - ongeveer vanaf januari 2009 - e ronde - NOD :
    Mariska 1983 - klussen voor 4e kindje - ongeveer vanaf juni 2009 - e ronde - NOD :
    Doris - klussen voor 2e kindje - ongeveer vanaf juli 2009 - e ronde - NOD :

ZWANGER

Iuno, Sophie, Pregnantlady, Sofieke, Dora, DutchAngel,Claartje79, Ramona82, Missym & Sylvia

duimen voor Aylin16 [-o<

link voor het plaatje (zonder spaties)
    [img ]http://img227.imageshack.us/img227/5734/kriebeloc9.jpg[ /img]

-lammetje nod aangepast

4. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    thanks marloes en welterusten meid!
    hoop dat ik een reglmatige cyclus heb van 28 dagen maar ja of dat zo is geen idee?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    moet je niet een al te modere wagen hebben denk ik...
    hier een quinny, daar mag maar 9 kilo in de reiswieg.. als er dan ook nog gewicht bovenop komt... rijden we helemaal niet meer denk ik

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    we passen hem gewoon weer aan als je een kruis van ff gekregen hebt...

7. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    thanks marloes!
    ik heb ook een oude wagen ehm 6 jaar oud en daar kan hij prima op als de rand maar stevig is

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja die is wel stevig, maar of de adapters stevog genoeg zijn...
    kilo of 12 bovenop en 4 erin...

9. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Goeiemorgen!

@ Lammetje en marloes hier ook de quinny en vraag me idd af of het sterk genoeg is. Als het wel mogelijk is is het wel een handig ding. Maar aangezien wij de driewieler buzz hebben denk ik ook dat het gevaarlijk is met naar voren kantelen. Ik ben ieder geval benieuwd naar je foto kammetje!

@ Aylin nog een dikke knuffel voor jou! ;)

Brrrrrr hier een uurtje geleden zo'n harde onweersklap...alles trilde en de aardlekschakelaar er uit. Dacht eerst nog dat hij hier ingeslagen was...mja nu weer helder weer en het zonnetje :rolleyes:

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Aylin, heel erg veel sterkte :cry: Ik denk aan je en duim voor een wonder.

Lammetje, gefeliciteerd met de duivels. Eindelijk dan de eerste (en hopelijk voorlopig laatste ;) ) ronde!

Gaby, super dat de echo goed was!

Voor iedereen :thumup:

Hier alles goed met de zwangerschap. Zelf nog steeds behoorlijk duizelig en veel last van hoofdpijn. Dus doe rustig aan.

Veel liefs,
    Sophie

11. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    @Aylin: meid, wat een bericht. Ik hoop dat het ene vruchtje toch goed blijft. Dikke knuf.

@moaatje: welkom.

@lammetje: succes deze ronde.

Iedereen succes, kan er al bijna iemand testen?

Vanmiddag gaan we gezellig op het wad varen met een ploeg. Ben er dus niet.

12. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

17 jun 2008
    401
    0
    0
    Wat is het rustig hier!

@ Sophie rustig aan hoor! ;) Hoop dat de duizeligheid snel over is! ;)

@ jorntenfemmigje veel plezier met varen! :D

13. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi allemaal,
    wil even laten weten dat ik er nog ben...

Sara heeft afgelopen week de nachten zeer kort voor mij gemaakt. Maar sinds gisteren slaapt mevrouw in een peuterbed en de problemen zijn opgelost. Zodra ze in de buurt van haar ledikant kwam draaide ze helemaal door, zo zielig! Het grote bed vindt ze helemaal geweldig!

Hier verder erge buikpijn en rugpijn. Beide onderin, net of ik een blaasontsteking heb. Dokter geweest en verklaard me gezond, dus weet het verder ook niet.

Sorry dat ik even verder niet reageer.

Dikke knuf allemaal!

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :D mooi zo! Zet hem op! ;)

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah oke spreken we dat dus af...enneh niet stiekem voor mij aan gaan he? :) :)

@ aylin: ik duim nog steeds...pfff wat een spanning en rottigheid :(

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    wat naar die onweer vannilivie wij hebben gelukkig niks gehad hond en mama een beetje scheiters!

he bah sophie doe maar rustig aan meid met je hoofdpijn en duizeligheid is je hb wel goed?

ben een beetje stil het weekend vandaag gepoetst en boodschappen gedaan bbq gehad en morgen verjaardagsfeest van mijn zoontje word maandag 6 en milli is dan jarig! :)

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bedankt voor jullie welkom. Ik denk idd ook dat er geen onoverkomelijke problemen zijn qua huis en zo. En ook twee kindjes op 1 kamer is zo slecht nog niet.
    Als ik het goed zie hebben de meesten van jullie dus kindjes tussen 4 en 12 maanden.
    Op welk moment wisten jullie zeker aan de klus te gaan voor de volgende?

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden, bedankt voor alle support! Mocht het toch allemaal mis zijn gaan we snel voor een tweede kindje. Mijn man wilt het ook graag maar uiteraard wanneer ik er klaar voor ben. Ik wacht allemaal nog even af hoe het gaat lopen. En als mijn gevoel erbij goed is gaan we ervoor.

Nooit gedacht dat ik zo snel een tweede moppie zou willen. Grappig eigenlijk hoe het leven kan lopen... :D

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wij waren ongepland zwanger van de tweede...Dus kan er niet over mee praten. Nu weet ik wel zeker dat ik voor een tweede wil gaan. Heb ervaren hoe gelukkig ik ondanks de verassing van de zwangerschap was met het krijgen van een tweede wondertje.

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahaha jaaa klopt ban dan jarig! Ben dan al wel even 27 ;) :)

Deel Deze Pagina