net bevallen en weer kriebels voor een baby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door lammetje, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Jaaaaaaaaaa zuurtje spannend hoor!
    Heb je de foto van vandaag ook?
    Ben benieuwd! :D

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nee heb vandaag geen foto gemaakt en nu is het te laat

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Zuurtje spannend weer een zwangere erbij joehoee!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat durf ik niet te zeggen ( nog niet)

5. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    de eerste duurde dus 4,5 jaar, het maakt me gewoon onzeker omdat ik niet weet of er nog kans is voor een tweede..... dat neemt niet weg dat ik niet dol gelukkig bent met Meike want dat ben ik wel echt waar. Het is gewoon die onzekerheid waar ik soms knetter gek van wordt....

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kan me helemaal voorstellen Willeke. Wellicht een plan om je zorgen eens met HA of gyn te bespreken?

Zuurtje: men wat spannend weer!

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Zuurtje, wauw een streep! Spannend :D :p Ziet er goed uit :D :p :D

xx Sophie

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou als je zei dat de streep vanmorgen iets beter te zien was geloof ik er wel in hoor meid ;)

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik kan me het heel goed voorstellen. Die onzekerheid is ook niet leuk. Juist omdat je zo stapel bent op je meisje wil je er graag een kindje bij.

Zijn jullie wel zonder medische hulp zwanger geworden?

10. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Ik heb in de medische molen gezeten alleen werd het op een gegeven moment een emotionele rolecoaster waardoor we gestopt zijn. Ik had het op een gegeven moment opgegeven...... tot dat er toch spontaan een mooie meisie op het pad kwam........ :)

Ik weet heel goed dat het niet zo maar voorbij komt waaien en als de wens zo groot is dat het erg zwaar kan zijn als het niet lukt om zwanger te worden...... alleen ik hoop zo dat het nog een keer lukt want zeg nou zelf het is zo'n wonder.......

gr Willeke

11. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Spannend meis....

gr Willeke

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou meid het is zeker een wonder. Toch hoor je het vaker als mensen een poos in de medische molen zitten en daarna spontaan zwanger raken. Hoe dat kan....? Misschien lukt het je wel een tweede keer. Je bent tenslotte ook spontaan zwanger geraakt van Meike! Heb je nu wel een beetje een regelmatige cyclus?

13. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Ik heb nog geen menstruatie gehad, ik geef borstvoeding, dus kan ook nog wel even duren. Maar daarvoor was ik ook al erg onregelmatig, geen touw aan vast te knopen.

gr Willeke

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bij mij duurde het na de bevalling 2 maanden en toen werd ik weer ongesteld. Heb ook bv gegeven maar omdat ik niet genoeg produceerde ben ik gestopt. 2 maanden erna ben ik ongepland zwanger geraakt. Dit is geëindigd in een ma.

Nu zijn we heel bewust bezig voor een tweede kindje. Moet ook nog maar afwachten hoe mijn cyclus nu gaat lopen na 2 maal een curettage. Ik hoop iig dat het jullie weer gegund is!

15. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Dat lijkt me ook erg naar een Curettage, Hopelijk is het snel echt raak.
    Is het niet erg moeilijk voor jou om in die onzekerheid en spanning te zitten?

gr Willeke

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb het er ook moeilijk mee hoor. Je weet gewoon niet waar je aan toe bent.

Ik ben 16 september gecuretteerd. Heb nog 2 weken gevloeid. 17 oktober dacht ik weer ongesteld te zijn geworden en dit duurde vervolgens ook 2 weken. Ben toen langs de gynaecoloog geweest en bij de echo kwam hij er achter dat er nog rest weefsel in mijn baarmoeder zat. De eerste curettage is dus helemaal niet goed gegaan. 31 oktober ben ik dus opnieuw gecuretteerd.

Dus nu maar weer afwachten wanneer mijn nod zal zijn. Ik heb nu gewoon 28 dagen aangehouden. Zo was mijn cyclus voor de miskraam en curettage. Maar het kan net zo goed zijn dat mijn cyclus weer helemaal over hoop ligt.

17. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    He bah dat is rot, zeker als het niet goed weg gehaald is. We kunnen alleen dan maar geduld hebben he..... we hebben gewoon geen keus.

gr Willeke

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Willeke helaas niet meid.. Er zijn meer meiden hier hoor met een onregelmatig en lange cyclus. Vooral de meiden die bv geven of gaven.

Hopelijk zal de tijd het leren zoals Lammetje het ook zei.

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Zuurtje: Dit waren bij mij altijd (helaas hoopgevende) indrooglijntjes. Hopelijk pakt het bij jou anders uit! Ik ga heeeeeeeeeeel hard voor je duimen!

Pooh: Hoe bevalt het op je roze wolk? Is er nog een plekje vrij naast jou? Misschien kom ik er volgende week wel bijzitten dan. Laat je me weten of er plek is?

Willeke: Klinkt heftig allemaal meid, jeetje. Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen, ik word al onzeker na één mislukte ronde...

Aylin: Meid ik hoop dat je snel zwanger bent! Na al die ellende met curretage etc, bah!

Sophie: Ik kijk uit naar je nieuwe baby!

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen dames,

@Nikita ik hoop het ook...Ik hoop dat we er nu echt voor kunnen gaan.

@Zuurtje nog getest?

Deel Deze Pagina