daarom dat wij kiezen voor ene na mekaar.die naast elkaar vind ik wel mooier maar tis niet praktisch volgens mij. ik denk dat we voor dezelfde gaan of sabje,die topmark.maar wer raken maar niet naar die winkel ja die nesteldrang heb ik altijd,ook als ik niet zwanger ben haha maar ben gewoon lastig van mezelf.haha booky,lekker rond manneke dan he die mats??hihi lekker in zijn vel,das gezond
Haha ja en toch valt dat bolle nog wel mee (in vergelijking met het begin ). Hij heeft vooral een dik buikie als ie staat, hihi. Maar idd lekker in z'n velletje . Hoe groot is Jurre nu?
hoi, @pooh:wat een mooi mannetje! fijn dat het zo leker gaat! @lammetje: gefeliciteerd met jullie dochtertje! geniet er lekker van!! @marsab: jaaaaaa!!!!!! van harte gefeliciteerd meid! hier alles prima. ik ben alleen erg moe en vanmorgen ook overgegeven.. ben veel misselijk en die vitaminepillen gaan gewoon echt niet meer 's ochtends. met milan gaat het ook goed! vandaag zijn prikjes weer gehad, maar hij heeft er gelukkig geen last van! zaterdag zijn 1e verjaardag, hopelijk hebben we mooi weer! liefs rebbel
Idd lekker lang mannetje die Jurre . Ohh Rebbel ik zal voor jullie duimen dat jullie mooi weer hebben zaterdag! Leuk hoor de eerste verjaardag! Balen dat je zo misselijk bent, tis te hopen dat het snel over is.
Lammetje, fijn dat het zo goed gaat met Fleur. En ik hoop dat je zelf ook snel opknapt. Veel geluk! Femmigje, Go Danio! Nu al op de wc, super hoor. Tearke, nesteldrang Booky, fijn dat Mats weer is goedgekeurd op het CB! Rebbel, ook al zo moe lees ik. Hier ook, pff. En hoop dat het zaterdag mooi weer is.
Rebbel: veel plezier alvast zaterdag. En mooi dat Milan geen last heeft van z'n prikjes. Meiden die erg moe zijn, sterkte. Vervelend is dat he, vooral nu je al een mooi mensje hebt lopen. Tearke: Jurre is idd lang en dun. Danio was de laatste keer 78.5 cm en 11.5 kg. Hier alles wel prima. Danio werd alleen wakker vannacht. Echt helemaal overstuur. Maar zijn hoektandje is aan het doorkomen. Zo sneu voor hem. Hij was de laatste week al zo huilerig, dus ik denk dat het daar door komt. Ramiro heeft 1 nachtje doorgeslapen en vannacht was het half 5 ongeveer. Nou ja, toch wel lekker. Zo, ik ga weer ff genieten van het mooie weer. Fijne dag en ik kom af en toe wel ff kijken. Hoe gaat het met de andere kersverse moeders?
Morgen!!! Ik zag net dat ik nog niet volledig op de lijst sta! Ik ben 23 september uitgerekend, wordt zh bevalling en ik hoop bv. Ik wil ook nog graag een buddy!! Heb ik al 3x getypt, maar volgens mij wil niemand mij........... Als ik al die nieuwe babyverhalen hoor, duurt het wachten nog langer!! Wel leuk om te horen hoor!!!!!! Marsab, fijn dat je nu een banner hebt. Kamer van Keira is prachtig geworden en ze gaat er vanavond slapen. Nog even gordijn ophangen. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Dan kan ik eindelijk aan de babykamer beginnen. heb zo'n vreselijke nesteldrang.. manlief wordt er gek van! Ga vrijdag weeknedje weg met mams en zusje met mannen en kids. Lekker naar de Eemhof. Kan oma even achter Keira aan rennen, kan ik m'n bekken rust geven. Ik ag even nasi opwarmen van gisteren, heb ik 'zo'n zin in.
He Vlinder, Ik wil best je buddy zijn hoor, maar dacht dat je liever iemand hebt die ook nog zwanger is. Zeg het maar. Eet smakelijk, klinkt lekker idd. Heb je foto's van Keira haar kamer? (ben niet nieuwsgierig hoor ) En Center Parcs, heerlijk. Wij gaan in september met mijn familie. Nu al zin in.
Lammetje wauw wat zie ik nu...Gefeliciteerd met FLEUR!!! Probeer rustig aan te doen meid! Marsab gefeliciteerd zwanger!!!!! Hoe voel jij je??? Hoe gaat het met alle andere kersverse mama's..?? Hier veel last van mijn bekken en snotje verkouden. Voor de rest is de kleine man lekker druk.
Vlinder: Hier hetzelfde als Femmigje: dacht dat je het liefst een zwangere zou willen hebben. Aylin: Leuk om weer wat van je te horen! Femmigje: Lekker, een nachtje doorslapen! Hier ook slechte nachten door tandjes. Jari's laatste kiezen zijn aan het doorkomen, één groot drama voor die arme jongen. Hier gaat alles naar wens. Noa komt nog wel iedere drie uur, ook 's nachts maar ik voel me er niet heel slecht door eigenlijk. Jari pakt alles prima op en ik heb eigenlijk nog nooit zoveel tijd over gehad voor het huishouden als nu! Lekker twee wasjes weggewerkt, de derde hangt alweer op de lijn, gestofzuigd, ramen binnen en buiten gelapt, kolfspullen uitgekookt en nog veel meer. Voel me echt net moeder de gans haha. Nu even lekker mijn kleine meisje wakker maken, we moeten ze even de deur uit.
De KriebelMama's Er zijn op dit moment 17 mama's zwanger : 1 jongetje 1 meisje 15 onbekend -Ladi - 2e kindje - uitgerekend op 12 juli - geslacht: ? - TB / FV -Tearke - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: ? - PB/FV -Liz - 2e kindje - uitgerekend op 22 augustus - geslacht: meisje! - -Petrabr - 2e kindje - uitgerekend op 25 augustus - geslacht: ? - ? -Neus - 2e kindje - uitgerekend op 19 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Vlinder - 2e kindje - uitgerekend op 23 september - geslacht: ? - TB/BV -Booky - 2e kindje - uitgerekend op 24 september - geslacht: verrassing - TB/BV -Moaatje - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: ? - ? -Aylin - 2e kindje - uitgerekend op 11 oktober - geslacht: een jongetje! - ? -Vrijheid - 2e kindje - uitgerekend op 4 november - geslacht: ? - ? -TJB - 2e kindje - uitgerekend op 9 november - geslacht: ? - TB/BV -Pina - 2e kindje - uitgerekend op 19 november - geslacht: ? - TB/FV -Blondie - 2e kindje - uitgerekend op 27 november - geslacht: ? - TB-BV -Mili - 2e kindje - uitgerekend op 4 december - geslacht ? - TB/BV -Tinetje - 2e kindje - uitgerekend op 6 februari 2010 - geslacht: ? - ZB/BV -Mama25 - uitgerekend op 20 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV -Marsab - 2e kindje - uitgerekend op 28 februari 2010 - geslacht: ? - TB/BV KINDJES Er zijn op dit moment 11 kindjes geboren : 6 jongetjes & 5 meisjes -Iuno - Matti - 30 december 2008 -Gaby - Maxim - 31 december 2008 -Sophie - Isa - 6 januari 2009 -Mayke - Wout - 25 januari 2009 -Me2 - Fee - 7 april 2009 -Jorntenfemmigje - Ramiro - 21 april 2009 -Sab - Jenna - 21 mei 2009 -Marloes - Thom - 6 juni 2009 -Nikita - Noa - 11 juni 2009 -Pooh - Bob - 18 juni 2009 -Lammetje - Fleur - 19 juni 2009 Buddylijst Sab85 -Tearke-Femmigje LaDi - Nikita VLINDER ZOEKT EEN BUDDY Zo, dan moet hij nu weer helemaal kloppen!
Nikita jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd met Noa!!! Logisch dat de nachten je opbreken. Alles gaat gewoon door ook met 2 kids
Hoi, Ik neem jullie aanbod voor buddy graag aan hoor!! Jullie komen hier toch nog vaak buurten..... Ik zal foto's van de kamer van Keira proberen te maken. Dat verkleinen lukt me steeds niet, maar ik zal proberen ze in m'n album te krijgen. Ze gaat er vanavond voor het eerst slapen.....
Goeieavond dames, Ik kom morgen even meer lezen en kletsen. Alles gaat goed hier! Druk maar genieten! Even spammen Liefs Pooh
wat een heerlijke kereltjes heb jij toch ook he pooh.je mag er fier op zijn. leuke geboortebedankjes,mooie kleur